wtorek, 4 kwietnia 2017

Szydełkowe osłonki na styropianowe jajka

Jeszcze wielkanocnie, choć już pomaleńku kończę dzierganie pisanek. 
Zmieniam szydełko na druty. Zapisałam się do Ani na  kwietniowe "podziergajmy wspólnie",
 a przedmiotem będzie szal o wdzięcznym imieniu "Darmuta".
Najgorzej, że jeśli w przyszłym tygodniu zrobią mi zabieg na oczy,
 to będę na kilkanaście dni pozbawiona możliwości dziergania. 
Zrobiłam szydełkowe osłonki na styropianowe jajeczka. Wykorzystałam schematy z zawieszek. Oczywiście, jak to u mnie bywa, wzory troszkę zmodyfikowałam,
 więc mimo "bazy" -  różnią się zdecydowanie.
 Możliwości wykorzystania jednego schematu jest sporo.









Miłego dnia życzę - tak pięknego i  słonecznego jak w moim mieście:)))

2 komentarze:

  1. Prześliczne robótki! Cudne i kolorowe!
    Pozdrawiam serdecznie, Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń