piątek, 7 kwietnia 2017

Chwalę się - współpraca z portalem Kobiece Inspiracje

Na początku kwietnia dostałam e-maila z propozycją współpracy z portalem Kobiece Inspiracje. Mój blog spodobał się Redakcji i zaproszono mnie do publikowania moich postów z bloga na ich stronie.  I choć, jak zawsze, pełna jestem wątpliwości, czy zasłużyłam, wyróżnienie bardzo mnie ucieszyło:)) . 
 Odtąd również możecie mnie tam zastać, bo oczywiście z propozycji tej skorzystałam. 

*

Zamówiłam nową włóczkę na szal, który będę dziergać w ramach wspólnego dziergania u Ani. Wcześniej zrobiłam z innej włóczki, ale szal nie spodobał mi się. W swoich zapasach nic nie miałam, skorzystałam pierwszy raz z  internetowego sklepu "Galeryjka za miastem". Kupiłam Drops Alpaca Silk brushed. Włóczka przecudnej koralowej barwy, cieniutka jak mgiełka, puszysta. Aż boję się z niej robić, by nie popsuć:((
Wiadomo -  wzór nowy, nie mogę się przy przerabianiu pomylić i z oczywistych powodów nie mogę pruć!


To włóczka Nako, z której zaczynałam pierwsze rzędy nowego wzoru: 



Jak widać, robótka nie ma wyrazu, jest za cienka na szal; jak dla mnie, nie nadaje się.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Nie miej wątpliwości - zasłużyłaś.
    Widzę, że szykuje się piękny szal. Czekam na efekty.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja zawsze mam wątpliwości, bo przecież są ode mnie bardziej zdolne dziewczyny, które tworzą takie cudeńka, że moim to dość daleko do nich.
      Szal rzeczywiście z tej włóczki wychodzi śliczny:))

      Usuń
  2. Bardzo ładny początek szala.Cienki,to delikatny,dużym szalem można się kilkakrotnie owinąć. Gratuluję wyróżnienia. Z koralowej włóczki będzie coś pieknego,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniutki i mięciutki - nie wiem jeszcze jaką długość zrobię, byleby wystarczyło włóczki, bo potem to mogę nie dokupić w tym kolorze.
      Dziękuję, Iwonko:))

      Usuń
  3. Koralowa alpaca jest przecudna! Bardzo jestem ciekawa, jak się będzie z nią pracować... Początek szala też bardzo oryginalny!
    Co do wyróżnienia nie miej żadnych wątpliwości! Zasłużyłaś w stu procentach!
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka jest cieniutka, dosyć dobrze przewija się na drutach i nawet szybko się robi ten szal.
      Bardzo dziękuję:))

      Usuń