środa, 26 kwietnia 2017

Szal na drutach "Darmuta"

Szal wg projektu Ani skończony!  Dziergałam w ramach grupy "podziergajmy wspólnie".
Zużyłam trzy motki włóczki Alpaca Silk brushed, która w tym kolorze niezwykle mi się podoba
 i kto wie, może dokupię jeszcze parę moteczków, by zrobić sobie taki "piórkowy" sweterek.
 Z pozostałych czterech moteczków zaczęłam kolejny szal Darmuta,
 zmieniając co nieco w schemacie i w sposobie przerabiania. 
Postanowiłam gotowy szal podarować siostrze, a ten drugi będzie już dla mnie:))
Po namoczeniu i zblokowaniu, szal nadal jest mięciutki i przyjemny w dotyku,
 wydłużył mi się o około 35 cm i teraz ma długość 176 cm.
Szal można nosić na prawą i lewą stronę - obie wersje wyglądają uroczo:))
Jeśli z pozostałych motków zużyję również trzy, to z pozostałego zrobię sobie czapeczkę
 do kompletu i opaskę. Powinno włóczki wystarczyć. Mam taką nadzieję:))
Zdjęcia nie oddają urody tego szala, ale wierzcie mi, jestem zachwycona -
nie tylko tym, że sama go zrobiłam, ale kolorem i jakością włóczki!
 Po prostu włóczka cudowna!



lewa strona szala:



Drugi szal powstaje jako "lustrzane odbicie":


jak mi się nudzi "drutować", wracam do szydełka -
 powstaje kolejna, w zielonym kolorze "Salomonka":


na razie mam taką długość nowego szala:


blokowanie szala na materacu; na noc wsunęłam materac pod łóżko,
koty nie miały dostępu i nie wiły sobie na nim posłania:



Alpaca Silk brushed Drops
a luxurious blend of brushed alpaca and Mulberry silk
skład: 77 % alpaca 23 % silk
kolor 6, partia 75771
szal robiony na drutach 4,5
zużycie - 3 motki
wymiary 31 cm  x 176 cm

11 komentarzy:

  1. Zachwycająca praca! Nie dość, że przepiękny wzór wybrałaś to jeszcze kolor włóczki jest nieziemsko piękny! Siostra z pewnością będzie bardzo zadowolona!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Wciąż zachwycam się tą włóczką - dobrze, że kupiłam i z niej zrobiłam:))

      Usuń
  2. Piękny wzór, piękny kolor. Śliczny szal. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Darmuta - taką się otulić to bajka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie robiłam z tej włóczki, wygląda naprawdę szlachetnie i lekko. Piękny szal:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jest niezwykle leciutki, a jednocześnie tak grzeje, jakby był zrobiony z bardzo grubej włóczki - niesamowite:)))

      Usuń
  5. Rewelacyjny szal wydziergałaś Małgosiu. Kolor kobiecy i wzór piękny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - kolor włóczki rzeczywiście urzeka:))

      Usuń
  6. Przecudnej urody szal :)
    Fakt samemu robiąc można wybrać i wzór i kolor jaki się lubi :)

    OdpowiedzUsuń