niedziela, 31 grudnia 2017

Życzenia na Nowy 2018 Rok

I tak oto kolejny rok za nami! Nie wiem dlaczego, ale zbyt szybko czas mi umyka!
 Na jego niedostatek zapewne cierpimy wszyscy.
 Choć to niemożliwe, to takie mam marzenie, żeby przybyło mi parę godzin w ciągu dnia:))
 Ale zapewne prędzej przybędzie mi parę kilogramów niż luksusowego towaru jakim jest czas! 
Tak czy inaczej - nie możemy go spowolnić. 
Z wiekiem to raczej ja sama spowalniam, więc na wszystko potrzebuję więcej czasu... 
I stąd to się bierze te moje większe zapotrzebowanie na czas:))

Zatem, żeby już nie przedłużać tego wstępu -

  życzę sobie i Wam wszystkiego dobrego w Nowym 2018 Roku! 
Pogody ducha, która sprawia, że codzienność jest łatwiejsza, miłości, dzięki której rozkwitamy, zdrowia, bo bez niego nic nie miałoby sensu, marzeń, bez których świat byłby nic nie wart, 
a także dobrych ludzi wokół nas, by byli naszą ostoją.
Życzę szczęścia na każdy dzień i na każdą noc naszego życia.

DO SIEGO ROKU!

zdjęcie  z internetu

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!! Pstro

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu za piękne życzenia i wzajemnie,lepiej bym ich nie ujęła.Czekam na Kacpra i Julka,którzy przyjadą do dziadków z nowym,maleńkim kotkiem,bo przed samą wigilią dzikie koty pogryzły ich dziesięcioletniego pupilka i nie dało się go uratować.Mam nadzieję,że będzie wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku, by zawsze starczało czasu na to, co dla Ciebie jest ważne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu - może lepiej zorganizuję się w Nowym Roku i uzyskam te dodatkowe godziny, które są mi potrzebne na moje hobby:))

      Usuń
  4. Dziękuje Małgosiu♥ Wzajemnie, samych dobrych i długich;-) dni w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) może w Nowym Roku będą dłuższe;))

      Usuń
  5. Oj coraz mniej tego czasu, Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapotrzebowanie na czas staje się coraz częstsze i coraz więcej ludzi go odczuwa! Życzę Ci Małgosiu, abyś znalazła go tyle, żebyś bez zbędnego pośpiechu w ferworze obowiązków, mogła spokojnie wykonywać te przepiękne robótki, które pokazujesz na blogu!
    Szczęśliwego Nowego 2018 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá, sim....tem razão, o tempo passa rápido de mais, assim, só tempos viver intensamente cada momento, no tempo a que somos obrigados,
    Bom ano,
    AG

    OdpowiedzUsuń