niedziela, 17 grudnia 2017

Szydełkowe ozdoby na choinkę

Jeszcze takie ozdoby na choinkę zrobiłam w ubiegłym tygodniu. 
Sąsiadce podarowałam jednego aniołka i dwie choineczki, to w sumie zrobiłam cztery aniołki i sześć choineczek. Wykorzystałam resztkę kremowej bawełny; zastanawiam się nad krochmaleniem, choć takie "falowane" bardziej mi się podobają:). 





W fb grupie "Szydełkiem i na drutach - schematy" natknęłam się na przepięknie zrobioną szydełkową bombkę, z włożonym do środka Jezuskiem na sianku. Zapragnęłam takową mieć, a ponieważ schematu nie było umieszczonego, poprosiłam o niego na grupie. Jednak zanim nadeszła odpowiedź z publikacją wzoru, zupełnie przypadkiem, szukając zupełnie czegoś innego, natknęłam się na niego w przeglądarce google i tak błyskawicznie stałam się posiadaczką schematu na tę bombkę. Porównałam tylko, czy jest to na pewno ten schemat - oczywiście był -  i niezwłocznie zabrałam się za dzierganie.  Na tę chwilę mam tyle:


Załączam schemacik:


Mam nadzieję, że skończę ją na tegoroczne Święta, choć przyszły tydzień zapowiada mi się niezwykle pracowity, jak zresztą u Was na pewno też.

4 komentarze:

  1. Ozdoby super, chociaż ja wolę krochmalone, które niestety pochłaniają o wiele więcej czasu.
    Też widziałam tą "otwartą" bombkę. Czekam na Twoje jej wykonanie.
    Pozdrowienia ślę na ten pracowity czas. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te otwarte muszą być krochmalone i to dość mocno, bo inaczej nie ma efektu. Dziękuję:))

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak Ci wyjdzie ta bombeczka, koniecznie pokaż efekt końcowy.Pozwoliłam sobie skorzystać ze schematu, dziękuję.
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobiona:)) A teraz ja czekam na Twoje wykonanie:))
      Dziękuję:))

      Usuń