wtorek, 31 października 2017

Szyte i dziergane kreacje dla lalek

Bardziej w celu archiwizacji, niż chwalenia się,  umieszczam tutaj te stroje dla lalek Barbie; oczywiście już ich nie posiadam, bo dałam wnuczce mojej koleżanki Irenki, do której swego czasu pojechałam w odwiedziny. Część ubranek uszyłam kiedyś dla moich małych córeczek, po wyrażeniu przez nich zgody, oddałam dla kolejnej fascynatki lalkami Barbie. Przygotowałam również parę szydełkowych ciuszków. 
Sprawiłam tym prezentem ogromną radość Asi:)).




























Jakiś sens ma jednak te moje dzierganie ubranek, bo zawsze mogę
sprawić radość małej dziewczynce, która  uwielbia się bawić lalkami.
To są małe córeczki moich lokatorek, to znów wnuczki moich koleżanek.
A te, które są w pudełku, lub te, które jeszcze powstaną, będą czekać na moje wnuczki:)).
Jeszcze tylko dla mojej Bratanicy Marysieńki muszę wydziergać
 kryształowo - lodową kolekcję ubranek dla Barbie. 
Jakkolwiek  ma to wyglądać, zadała mi nie lada wyzwanie:)).

2 komentarze:

  1. Kryształowo-lodowa kreacja... no, no...niezłą zadała Ci pracę :)))
    Podarowane ubranka nabrały jeszcze większej wartości, kiedy sprawiły radość małym dziewczynkom!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))
      Szukam pomysłu na te kreacje, na razie jestem na etapie ... myślenia:)))

      Usuń