czwartek, 26 października 2017

Szydełkowa czapeczka Poppy i mini-golfik dla Anielki

 By odstresować się po kolejnym zmarnowaniem czasu, włóczki i co tam jeszcze
 (robiłam sweter dla siebie wg projektu Dropsa - kołowca, który już prawie był na ukończeniu, jednakże nie pasował mi absolutnie - został właśnie spruty) złapałam za szydełko
 i wydziergałam komplecik dla Anielki - czapeczkę Poppy i  mini - golfik.
Zużyłam resztki bawełnianej włóczki i ozdobne kwiatki, zrobione już jakiś czas temu,
 które miały ozdabiać bluzeczkę dla Hani.
Z bluzeczki córcia wyrosła, a kwiatki na kilka lat trafiły do pudełka:)).
Oto uroczy komplecik:






początek czapki:




koniec czapki:


Przerabiałam słupkami zwykłymi i słupkami reliefowymi.
Ściągacz zrobiony również słupkami reliefowymi 1/1.
 Kwiatki przyszyte po jednej stronie czapeczki,
a w golfiku - na końcach sznureczka zawiązującego ten otulacz.

Na poniższym zdjęciu - owa Hani bluzeczka.
Jak widać - zdobią ją kwiatki zrobione tą samą włóczką, co bluzka.
 Te żółte miały być rozjaśniającym akcentem:



bo mnie mocno poszerzył, że i nawet zdjęć nie zrobiłam,
 bo i po co:)).

6 komentarzy:

  1. Wspaniały komplecik!!!Śliczna bluzeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drobiazgi. Odnośnie kołowca,to najważniejsze żebyś się nie zrażała Małgosiu,jak coś nie wychodzi.Czasami nieodpowiednio dobrana włóczka nam to uniemożliwia. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zraziłam się i to bardzo - trzy razy prułam i robiłam na nowo:(. Kiedy przymierzyłam już prawie gotowy i na wszystkie strony kalkulowałam, czy dobrze leży, czy mnie nie pogrubia i czy w ogóle mi pasuje, to niestety - nie spodobał mi się na mnie. Nawet dziewczyny nie chciały takiego "olbrzyma".
      Dziękuję za dobre słowa pocieszenia:))

      Usuń
  3. Czasem trzeba zaprzestać robótki, kiedy już nie daje nam satysfakcji.
    Muszę Ci jednak powiedzieć, że czapeczka i golfik są tak niesamowite, że chętnie bym coś podobnego zrobiła moim Barbioszkom! Szczególnie czapka jest wykonana super wzorem! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Olu - zrób swoim:)) Koniecznie! Będę wyglądać u Ciebie na blogu.
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń