piątek, 20 października 2017

Czapka "Frozen" dla Marysieńki

Kolejny prezent dla Marysieńki wiąże się z Jej ulubioną bajką "Kraina Lodu", o której wspominałam w poprzednim poście. Zrobiłam dla Niej szydełkową czapeczkę "Frozen". 
Za modelkę posłużyła mi lalka Amelka:








Na gwiazdki i diadem wykorzystałam resztki niebieskiego akrylu; tym razem szkoda, że nie miałam go więcej, bo zabrakło na ozdobienie warkocza i na boki diademu. Zapewne tak zostanie.

*
Pogoda na weekend się zmieniła:  znów buro - ponuro, zaczyna padać. I choć nie wiadomo, jaka będzie aura jutro i pojutrze, to jak zwykle życzę Wam słoneczka w sercu i miłego wypoczynku:))

6 komentarzy:

  1. Mam tę moc ... będzie super zabawa.
    Różowy sweterek na Laleczce też super.
    Miłego weekendu,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczka idealna i ten pomysł z warkoczem - rewelacja!
    Bardzo mi się podoba! Bobas, któremu ją założyłaś na zdjęciach ma świetną minkę :)))
    Pozdrawiam, Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - Marysia uwielbia długie włosy, więc ta czapka idealnie spełnia Jej marzenie o długich włosach:))

      Usuń
  3. Pracowita z Ciebie dziewczyna - Małgosiu, podziwiam Twoje piękne prace i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak przemiłe słowa pod moim adresem:))

      Usuń