sobota, 9 września 2017

Szydełkowa chusta "Letnie niebo"

Chusta robiona na wiosnę, gdy kwitły jeszcze bzy. 
Dopiero teraz zdjęcia nabrały mocy i mogę je opublikować:)))).
Wzór "węzły Salomona" - najprostszy z najprostszych wzorów robionych przeze mnie. 
Nic na to nie poradzę, że go lubię i przerabiam aż do znudzenia. 
Kolor "niebiański" i dlatego nazwałam tę chustę "Letnie niebo" - kremowa plisa skojarzyła mi się z obłoczkami płynącymi po niebie:)).
Choć wtedy nie wiedziałam jeszcze jaka pogoda będzie w okresie letnim i lato należało raczej do zimniejszych niż w latach poprzednich, to kolor tej chusty bardzo energetycznie wpływał na moje samopoczucie i chętnie nosiłam ją w chłodniejsze dni lata.








Chusta robiona z włóczki "Nako Estiva" - 50% bawełna, 50% bambus - kolor niebieski


Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę cieplejszego niż w danej chwili, gdy piszę, weekendu:))

12 komentarzy:

  1. Piękna chusta :) W sam raz na chłodniejsze wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna chusta,w moich ulubionych kolorach,dodatkowo z samych naturalnych włókien, nazwa śliczna,adekwatna do wyrobu. Pozdrawiam Cię Małgosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - ten niebieski, czy raczej błękit jest niezwykły:))

      Usuń
  3. Właśnie dziś się nad tą włóczką zastanawiałam... Ale pewnie zostawię ją dopiero na przyszły sezon.
    Pięknie wyszła chusta i na pewno miło otula dekolt, przecież to bawełna z bambusem, sama natura:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście włóczka jest niezwykle przyjemna, choć ma jedyną wadę - po namoczeniu mocno się rozciąga. Choć akurat tej chusty jeszcze nie prałam, to robiłam z tej samej chustę dla koleżanki, która po blokowaniu straciła moim zdaniem na urodzie.

      Usuń
  4. Śliczna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykończenie tej chusty jest niesamowite! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - mi też bardzo podoba się te wykończenie - może bardziej niż sama chusta:)))
      Dziękuję pięknie!

      Usuń
  6. Miałam kiedyś fazę na węzełki Salomona;-) ileż ja wtedy chust nadziergałam, pół rodziny chodziło w węzełkach:-D Swoje mam do dziś i świetnie się spisują. A Twoja niebiańska chusta też jest prześliczna i delikatna jak obłoczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór niezwykle udelikatnia włóczkę i dlatego chusty są niezwykle "puszyste":))
      Bardzo dziękuję za odwiedzinki i miły komentarz:))

      Usuń