czwartek, 21 września 2017

"Jesienny kot" - konkurs

Nie zawsze biorę udział w konkursach organizowanych w blogosferze, a ostatnio to raczej wcale. 
Jednakże zaglądając na blog "Ogród, druty i szydełko", zaintrygował mnie konkurs,
o którym pani Ewa pisała, a zorganizowany przez  panią Krystynę z bloga "klubkotajasna8.blogspot.com" o nazwie: "Jesienny kot". Kociarą jestem, więc czemu nie? I choć mam trzy koty, to na konkurs mogłam wysłać zdjęcie tylko z jednym pupilem. 
Oto zdjęcie, które wysłałam:


Mój Bambinek na drzewie:))
I patrząc na to zdjęcie, nie da się nie zauważyć, że wkrótce, za parę dni będzie prawdziwa jesień...

*
*

12 komentarzy:

  1. Bambuś wprost pozuje,jako jesienny kot. Fajne zdjęcie,życzę powodzenia w konkursie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) Już tyle zdjęć mu zrobiłam, że na sam widok aparatu przybiera różne pozy:)))

      Usuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za zgłoszenie i zamieszczenie reklamy Konkursu.
    Bambino jest już na liście tutaj kliknij FOTOGRAFICZNY KONKURS JESIENNY Zdjęcia kotów pod numerem 3.
    Teraz już wiem , gdzie jesteś.
    Zapraszam do głosowania.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że mogłam wziąć udział w kocim konkursie. Koty wszystkie są piękne!

      Usuń
  3. Świetne zdjęcie i rzeczywiście tytuł pasuje tu jak ulał !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ten konkurs, to nawet bym nie wpadła na to, że można tak usystematyzować zdjęcia naszych milusińskich, w tym przypadku - wg pór roku:)))

      Usuń
  4. No i Bambiś znalazł jesień :)

    I proszę Cię Małgosiu, bez tej 'Pani' :))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazł, a jakże:))) - na drzewie! A potem był problem z zejściem z niego:))
      Ewuniu - "Pani" to tak napisałam oficjalnie, z szacunkiem dla Twojej osoby. Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  5. Twój kociak wśród jesiennych liści prezentuje się wspaniale! Trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być jesień, byle ciepła i złota:-) a nie tak jak teraz....
    Bambinek prawdziwy wspinacz wysokościowy, super wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię takiej jesieni:(. Nawet nie mam ochoty na wyjście z domu... Bambuś uwielbia wskakiwanie na drzewa, a choć pilnuję go, by nie wskiwał, to jednak czasami uda mu się wspiąć wysoko. Potem oczywiście boi się schodzić.
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń