wtorek, 21 stycznia 2014

Ażurowy komplecik (węzły Salomona, słupki reliefowe)

Nareszcie skończyłam czerwony komplecik: szalik, czapka, mitenki i otulacz na szyję.
Trzy motki włóczki (Wendy -  85 % akryl, 15 % wełna) wyrobiłam do końca i najważniejsze,
 że nie została żadna resztka. Z kompletu jestem bardzo zadowolona. 
Wzór "węzły Salomona" pewnie pojawi się jeszcze w moich robótkach.


Szaliczek powiększyłam tak, by okręcać go wokół szyi trzy razy:


Czapeczka jest co prawda ażurowa, ale mam cieniutką, czerwoną czapkę,
 którą będę wkładała pod spód i nie będzie mi zimno w głowę. 
  
Mitenki, na czas zimowy również będą nakładane na cieplejsze rękawiczki.


Otulacz na szyję - wiadomo, będzie dodatkowo grzał mi szyję, bo lubię mieć tu ciepło.

  

Moja modelka - Basia.

7 komentarzy:

  1. Un set particolare e molto carino.
    Lavori fatto a mano sono sempre lavori unici.
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ! Cudowny kolor. Na modele widać całą urodę Twojego ślicznego kompletu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet jest bardzo gustowny i oryginalny. Uwielbiam takie innowacje :) Prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. No i jeden z moich ulubionych kolorów :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor piękny lubię taki i węzły salomona ciekawie wyglądają na grubej włóczce nawet bym nie pomyślała?i cieszę się co do wzoru obrusa ale spoko nie ma ognia:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skan już zrobiony, zaraz wyślę emaila, muszę również napisać Ci opis wykonania, bo niestety, przejrzałam swoje notatki i na nieszczęście nie mam opisu wzoru, tylko ksero schematu. Ale poradzisz sobie na pewno z jego rozszyfrowaniem.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ażurowy komplet bardzo ładnie wygląda, ale na mróz, to chyba druga warstwa czapeczki by się przydała, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplet:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń