niedziela, 15 grudnia 2013

Pierniczki idealne

Niedzielny wieczór upłynął mi i Basi na lukrowaniu pierniczków. 
Lukier zrobiłam z wody, soku z cytryny i cukru pudru. 
Dziewczyny kupiły pisaki cukrowe, posypkę do dekorowania
 i taki misz-masz przyozdobił nasze pierniczki. 
Oto pierniczki upieczone wg przepisu Oli:



Przepis jest wyśmienity, pierniczki smakują wybornie.
Połowa pierniczków już zjedzona i nie wiem, czy do Świąt wystarczy, 
zwłaszcza, że dziewczyny zabierają je na wigilijki klasowe.

3 komentarze:

  1. Małgosiu jest mi bardzo miło...do poprzedniego posta, Twoja firanka jest przepiękna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest bardzo miło i dziękuję za odwiedziny na blogu :))

      Usuń
  2. Witaj,
    Dziękuję za wizytę na moim blogu.
    Muszę wypróbować przepis na pierniczki, bo ja zawsze piekę piernik przekładany powidłami., a odmiana się przyda.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń