środa, 29 listopada 2023

Szydełkowa bluzeczka i tiulowa spódniczka


Z pozostałości kordonka zrobiłam taką oto krótką bluzeczkę
szydełkowym wzorem, który stosuję w większości
w sukienkach dla lalek mojej kolekcji.
Wzór prosty i szybki do wykonania.
Bluzka zawiązywana jest na tyle - szydełkowy sznureczek
przewleczony jest przez oczka wykończeniowe dekoltu,
więc jednocześnie można ścislej go zawiązać lub poluzować.
Uszyłam również do kompletu tiulową spódniczkę;
pod spodem oczywiście nałożyłam tiulową halkę,
jedną z kilkunastu, które uszyłam dla lalek.
Spódniczka ozdobiona jest szydełkowymi sznureczkami,
 na których końcach doczepione są koraliki.
Można też te sznureczki zawiązać na kokardkę.
Moja Amelka prezentuje dwie wersje kreacji,
a także dwie wersje uczesania: w warkoczykach i w krótkich włosach.
W których perukach się Wam podoba?











😍😍😍

2 komentarze:

  1. Śliczna sukieneczka Małgosiu. Obie peruki są ładne, trudno wybrać jedną, chyba zakładałabym je zamiennie (jak jedna by się opatrzyła to zakładałabym drugą, prawie jakby się miało dwie lale). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warkoczyki wybieram ale obie fryzury są dla modelki bardzo twarzowe. A kreacja - rewelacja Małgosiu 😍 serdecznie pozdrawiam. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń