wtorek, 21 listopada 2023

Oleńka

Dawno na blogu gościła moja Paolka Ola.
Nadal wiedzie prym wśród mojej kolekcji Paolek.
Oleńka ciągle zostaje poddawana nowej stylizacji włosów -
 swoich oryginalnych już niestety nie posiada - zostały obcięte przy samej głowie,
za to ma możliwość noszenia wciąż innej fryzurki,
a to dzięki temu, że peruki Rubinek pasują na jej główkę idealnie 😀 
Dostała też nowe ciałko po Evie Berjuan 😊
Oleńka pozuje w tiulowej spódniczce, a właściwie w trzech spódniczkach,
każdą oczywiście można nosić osobno - postaram sie w najbliższym poście
pokazać wszystkie tiulowe i nie tylko tiulowe halki, które uszyłam ręcznie swoim lalkom,
a jest ich całkiem sporo:))))) 








(No) istny słodziak z tej mojej Paolki - Olki 😍😍😍

7 komentarzy:

  1. Strój na bal noworoczny zrobiłaś Małgosiu, chociaż kapelusik jakby przeciwsłoneczny. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Iwonko - może być i na Sylwestra ta kreacja:)))

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda lalunia w tej sukience no i kapelusik dodaje elegancji.Miłego.tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie - miłego i słonecznego:))

      Usuń
  3. Małgosiu jak ja dawno u Ciebie nie byłam, muszę nadrobić zaległości , lalunia cudna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach - zapraszam zatem na dłużej, chociaż ostatnio tylko dla lalek z mojej kolekcji dziergam i szyję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń