niedziela, 12 listopada 2023

Sukienka i płaszczyk dla małych Gotz

Tym razem do pokazania komplet na drutach dla moich lalek z kolekcji Gotz - Little Kidz.
Wykorzystałam włóczki kupione kiedyś w SH; ta melanżowa zawiera w sobie identyczny kolor jak kolor moherka, z którego zrobiłam płaszcz, więc idealnie zgrał mi się ten komplet w całość.
Możliwości ubierania lalki są kilka: sama sukienka, sam płaszczyk,
który może być też sukienką, zapinaną na tyle
oraz sukienka i płaszcz założony razem 😀
Moja mała Emilka z radością chwali się nowym komplecikiem,
szczególnie, że ostatnio dziergałam tylko dla Rubinek, zapominając o pozostałych lalkach.
Dodam również, że Emilce pomalowałam cieniami górne i dolne powieki,
brwi oraz zmyłam zbyt mocno pomalowane usta, które nijak się miały
do tak delikatnej buzi i niewinnej minki małej lalki. 
Bardziej mi się taka podoba 😀😍😀
 











Mała elegantka dostała nawet nowe buciki 😍

*

Serdecznie wszystkich pozdrawiam w ten niedzielny, jesienny wieczór.
Dziękuję, że jeszcze do mnie zaglądacie 😀


2 komentarze:

  1. Rewelacyjna kreacja na ślicznej modelce . Super sesja zdjęciowa, Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń