sobota, 25 listopada 2023

Julka w parku

Kolejna sukienka na szydełku dla Rubinek.
Wykonałam ją z melanżowego kordonka i znakomicie ten kolor pasuje rudowłosej Julci.
Wokół dekoltu falbanka. Pod sukienką tiulowa halka.
Halki szyłam przez całe lato, ale kilka jeszcze do uszycia mi zostało,
 więc kiedy je skończę postaram się pokazać.
 Gdy patrzę na te tiulowe uszytki to rozpiera mnie duma,
że mimo kłopotów z oczami daję radę uszyć je ręcznie 🤗
w miarę równo i bez uszczerbku moich palców,
bo przecież nie zawsze igła trafi w materiał 🙈😂🥴

Tak więc kolejną kreacją chwalę się na blogu i mam nadzieję że Wam się ona spodoba 🥰






*
Serdecznie pozdrawiam 😀

3 komentarze:

  1. Bardzo wdzięczna sukieneczka. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka. Fotki zachwycają Piękna modelka, piękna sukienka , piękne tło Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń