wtorek, 26 marca 2019

Komplet dla Barbie ze złotą nitką

Z resztek włóczki, którą dostałam kiedyś od Wiktorii wydziergałam kreację dla lalki.
Ubranka już trafiły w rączki małej dziewczynki, którą obdarowuję od czasu do czasu.
Jest nią wnuczka mojej koleżanki. Mam nadzieję, że spodobały się i tym razem.








Na komplet składa się: poncho, czapka i spódnica, która może być również mini sukienką.

Włóczka ma dodatek złotej niteczki, choć na zdjęciach tego nie widać.
Zostało mi jeszcze troszkę tej włóczki, po rozdzieleniu owej złotej nitki
robię bolerko do gotowego już sweterka.
Ale kiedy skończę to nie wiem, wszak męczę się nadal ze swoją czerwoną bluzką...

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Noo - ma tych kreacji już sporo:)) Dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  2. Fajnie jest robić takie małe przerywniki w środku dużego projektu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, a nawet koniecznie, bo inaczej bym "zwariowała":)))))
      Dziękuję:))

      Usuń
  3. Mnie zaintrygował toczek,świetna propozycja na głowę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zupełnie bez projektu zrobiłam ten toczek - wyszedł całkiem fajnie:))
      Dziękuję:))

      Usuń
  4. Komplecik w tej postaci bardzo mnie ujął. Zarówno kolor, jak i fason są niezwykle pomysłowe! No i to nakrycie głowy - bajka!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję; pomysł przychodzi w trakcie dziergania, więc zawsze coś nowego wymyślę:))

      Usuń