czwartek, 25 października 2018

Wspomnienie lata - ogrodowe bratki; zaproszenie na fanpejdż na fb i profil na Instagramie:))

Bratki - piękne, maleńkie kwiatki były również ozdobą mojego ogródka:








W tym roku z powodu suszy nie miałam ładnych kwiatów; cieszyłam się każdym, który zakwitł,
 nawet tymi właśnie bratkami;  delikatne łodyżki wyciągały się do słońca, rekord wzrostu pobił ten oto "egzemplarz", który przebił się przez liście piwonii i wysunął główkę,
 jakby chciał sprawdzić, kiedy wreszcie spadnie choć jedna kropelka deszczu:


Oj nanosił się codziennie mój mąż wody z osiedlowej studni,
 by choć troszkę moje zasadzone roślinki, łyknęły po parę kropel wody.

*

Zapraszam na moją stronkę na facebooku: Małgosia Szydełkuje oraz na Instagrama.
Obsługą  zajmują się moje córeczki; ja dopiero się uczę tych technicznych zawiłości.
Przyznaję, że i coraz częściej bywam na fb z przyczyn osobistych - 
tam mam możliwość pogaduszek z moimi bliskimi i znajomymi:))
A doba jest taka krótka: nieźle się muszę z czasem nagimnastykować,
 by ogarnąć i prace domowe i dzierganie na drutach i szydełku,
 na spotkanie z przyjaciółkami oraz na siedzenie przy komputerze na pogaduszkach
 i na szukaniu inspiracji nowych projektów oraz na zaglądaniu na moje ulubione blogi:))
Pewnie macie tak samo, więc rozumiecie moje dylematy:))
Bardzo serdecznie pozdrawiam moich wszystkich Obserwatorów oraz Odwiedzających -
cieszę się Waszymi komentarzami i dobrymi słowami - dziękuję:)))

6 komentarzy:

  1. Brateczki są prześliczne i aż podziw bierze, z jaką siłą pną się do słonka!
    Obejrzałam Twój profil na Fb i Instagramie i z podziwem patrzę na Twoje wielokierunkowe hobby :-)
    Serdecznie pozdrawiam, Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bratki mają w sobie jakiś taki wyjątkowy urok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają; pamiętam jak byłam mała i zbierałam dzikie, maleńkie bratki - były takie prześliczne:))
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  3. Uwielbiam bratki, są dla mnie zwiastunem wybuchu ogrodowej wiosny a poza tym potrafią wyrosnąć i zakwitnąć wszędzie, takie małe twardzielki:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń