sobota, 25 marca 2017

Szydełkowe bombki wielkanocne

Kiedy zaczęły mi się poważniejsze kłopoty z oczami w grudniu,
 przerwałam na jakiś czas dzierganie wszystkich zaczętych robótek.
 Jedną z nich były szydełkowe osłonki na bombki. Miały leżeć do następnych Świąt BN,
 ale pomyślałam sobie, dlaczego nie "przerobić" ich na bombki wielkanocne.
 Kto powiedział, że mają być tylko na Boże Narodzenie? Jak pomyślałam, tak zrobiłam.
 W środek plastikowej kuli włożyłam sizal, wykończyłam szydełkowe osłonki,
trochę szyfonowej i atłasowej wstążeczki, filcowe kurki i gotowe:






W planie następne - bombki na lato, potem jesienne i zimowe.
 I będę miała bombki na cztery pory roku! Jak szaleć, to szaleć:))))))).

2 komentarze:

  1. Nie tracisz czasu, Małgosiu i czynisz piękne ozdoby!
    Masz niesamowite pomysły!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpędziłam się z dzierganiem ozdób na Wielkanoc i nie mogę na razie przestać:))))))))
      Dziękuję za odwiedzinki i za komentarz, Olu:)))

      Usuń