niedziela, 7 czerwca 2020

Sweterek na drutach - mała przeróbka

Piękny, słoneczny, niedzielny dzień - znakomicie nadawał się na wycieczkę rowerową;
pojechałam z Basią z myślą o wstąpieniu na cmentarz i do kościoła na Mszę św.
Ubrałam na siebie sweterek, który już kiedyś prezentowałam na blogu, 
ale który musiałam troszkę przerobić, bo nie mogłam się w nim zapiąć.
Przeróbka zatem dotyczyła plis zapięcia.
Nie zostało mi dużo włóczki, w grę nie wchodziła całkowita zmiana przodów,
sprułam zatem tamte plisy i zrobiłam je na nowo - szersze.
Zmieniłam również guziki.
Sweterek niewiele się zmienił, ale najważniejsze, że mogę się teraz w nim zapiąć.





Odpocząć też trzeba było:


Tak wyglądał sweterek z mniejszą plisą, prawie niezauważalna różnica:



Serdecznie pozdrawiam:))

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny sweterek, ciekawym wzorem zrobiony. Wersja z większą plisą bardziej mi się podoba, widać ten luz, zwany niedbałą elegancją i jest zgrabniejszy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piekny sweterek i bardzo udana przeróbka :). Ślicznie w nim wyglądasz, jest bardzo twarzowy :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło Cię widzieć w pięknym sweterku. W nowej wersji dużo lepiej. Ciekawy wzór. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze a sam sweterek wygląda bajecznie!
    Dobry pomysł z poprawieniem plisy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam na nowo błękity, niebieskości i granaty; nie nosiłam nic w tym kolorze chyba od lat szkolnych - wtedy nosiłam ubrania w tym kolorze aż do "przesytu".
      Dziękuję bardzo:))

      Usuń
  5. Udana przeróbka - Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają obie wersje Małgosiu, piękny wzór i bardzo Ci w nim ładnie. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo też i tak samo sweter wygląda - ale w tej szerszej plisie go wolę:)
      Dziękuję:)))

      Usuń
  7. Sweterek jest śliczny i bardzo twarzowy dla Ciebie. Wzór cudny. Warto było poprawić. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - po poprawce częściej go noszę:))

      Usuń
  8. Nie wiem, czy to kwestia zdjęć, ale z tą szerszą plisą nawet bardziej mi się podoba:-) Dobrze, że przerobiłaś, byłaby wielka szkoda, żeby tak piękny sweter leżał nieużywany, ślicznie Ci w nim.
    Ja w tym roku jeszcze nie wsiadłam rower, to całkowity ewenement, ale ten rok peełn jest wszystkiego innego i na rower brakło miejsca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie go przerobiłam, bo lubię się zapinać w swetrach, może dlatego by ukryć mój wystający brzuszek:))
      Dziękuję:))

      Usuń
  9. miło Cię widzieć, Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń