czwartek, 11 czerwca 2020

Słoneczna sukienka

dla uroczej "Hiszpanki":







Pod sukienką dorobiłam haleczkę, by przez ażurowy wzór nie prześwitywały majteczki:



Bardzo mi się podoba ta romantyczna kreacja:))
Jeszcze jedna kwestia - dotycząca pytania Oli, czy lalka z tak długimi włosami sama stoi.
Podczas tej sesji skupiłam się na ustawianiu jej w tej pozycji, by to sprawdzić.
Nie powiem, że poszło mi to łatwo, bo fryzura warkoczykowa zupełnie zmieniła jej pionizację,
ale po odpowiednim ułożeniu warkoczyków nie było problemu.
Stała sama  na blacie stołu i  na kamiennym chodniku,
 na drewnianych schodkach i na nierównym trawniku pod drzewkiem.
Trzeba było tylko odpowiednio wyważyć środek ciężkości jej ciałka.
Tak myślę, że w rozpuszczonych włosach zapewne nie będzie z tym problemu:)))

Serdecznie pozdrawiam:))

16 komentarzy:

  1. Małgosiu przepiękna sukienka we wspaniałym odcieniu żółci!!! Cudownie górę zrobiłaś. Naprawdę cudo! Lalka prezentuje się szykownie i wakacyjnie :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:))
      Dziękuję bardzo:))))

      Usuń
  2. Cudowne sukienki dziergasz: piękny kolor i fason. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice post and blog :)

    I follow you # 105 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, Małgosiu za info w sprawie "samodzielnego stania Paolki z tak długimi włoskami". A co do Twojej ślicznotki to jej sukieneczka bardzo przypadła mi do gustu :))) Jest ładna kolorystycznie a wzór - po prostu - ma boski! Ten karczek i rozkloszowany dół - aż przyjemnie popatrzeć! Zadbałaś nawet o haleczkę!
    Przecudna kreacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak obiecałam:))
      Cieszy mnie, że spodobała Ci się ta sukieneczka - jak wiesz, większość tych dziergadełek, to swoisty misz - masz wzorów, jakie przyjdą mi do głowy podczas dziergania. Tak właśnie lubię w tym tworzeniu dla lalek - zaczynam wybranym wzorem, a kończę zupełnie innym:))
      Dziękuję:))

      Usuń
  5. Sukieneczka śliczna, żółty to jeden z moich ulubionych kolorów. A dziewczę wygląda w niej jak kwiatuszek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! I te warkoczyki ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Warkoczyki takie jak kiedyś i Tobie zaplatałam - pamiętasz?

      Usuń
  7. Mogłabym sama mieć taką sukienkę. Romantyczna , piekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Uwielbiam Twoje sukienki i chętnie zobaczyłabym tę w wersji dla dorosłych:)))
      Dziękuję:))

      Usuń
  8. widać, że ubierasz Ją z uczuciem :)))

    OdpowiedzUsuń