wtorek, 30 czerwca 2020

Biała, szydełkowa sukieneczka

Kreacje w "poprzek" muszą poczekać, bo znalazłam w folderach zdjęcia
białych, kordonkowych sukieneczek, o których zapomniałam:))
Oto pierwsza:



Wzór falisty na dole sukienki, góra - proste oczka ścisłe.
Na głowie - kokardka:))


Druga w następnym poście;  zrobię dodatkowe zdjęcia w domu,
szczególnie tyłu, gdzie udało mi się wydziergać fajny sposób na wiązanie.
Może kiedyś skorzystam, dziergając topik dla córci:))
Może i dla Was będzie inspiracją takie zapięcie?
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki:))

8 komentarzy:

  1. Śliczna sukieneczka. Paolka wygląda bardzo uroczo i dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciuszków ostatnio u Ciebie powstało dla małej Paoli! I to dla jednej lalki! Musi mieć koleżankę, ilość ubranek aż się o to prosi a i Małej będzie raźniej :)))
    Super jest ta biała sukieneczka!
    Pozdrawiam, Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ma ich sporo:)) Dojrzewa we mnie myśl o zakupie nowej - mam już upatrzoną ślicznotkę. Gdyby tylko miały artykułowane ciałko!

      Usuń
  3. Kolejna śliczna sukienusia! Piękne te ubranka dziergasz Małgosiu :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń