środa, 16 stycznia 2019

Czapka wzorem warkoczowym 2/2

Z akrylowej włóczki Bravo zrobiłam sobie czapkę na drutach:
 

Projekt własny. Wzór prosty, ściągaczowo - warkoczowy. 
Jednakże dopasowywanie ilości oczek w obwodzie zajęło mi sporo czasu, 
bo lubię czapki układające się blisko głowy. 
Również w ilości gubionych oczek musiałam się pilnować,
by zachować układ warkoczy. 
Gdy ma się wzór jest łatwiej, gdy chce się zaprojektować swój,
trzeba uzbroić się w cierpliwość, często pruć i robić na nowo. 
Zapisałam sobie rząd po rzędzie i będę miała swój własny projekt czapki dla siebie i dla córek.
Basia już zamówiła dla siebie taką samą:)))




  Do czapki dziergam komin - wg tego samego wzoru. 
*
 Wszystkiego dobrego życzę i serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku
 moich obserwatorów i odwiedzających, wszystkich moich ulubionych blogerów, 
do których wciąż z tą samą przyjemnością zaglądam:))

13 komentarzy:

  1. Super czapa Małgosiu! Uwielbiam warkoczowe wzorki, rozgrzewają mnie na sam widok. Podziwiam, że umiesz sobie wzór sama stworzyć to już wyższy stopień wtajemniczenia. Piękna modelka:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) Czasami lubię eksperymentować z oczkami, ale to żmudna praca...

      Usuń
  2. Ale ciekawy warkocz zrobiłaś, doskonale komponuje się ze ściągaczem, bardzo mi się podoba Twój projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi, by wzór ściągacza ładnie przechodził w warkocz, a i sam warkocz przeplatał się zgodnie z oczkami. Dziękuję:))

      Usuń
  3. Wspaniała czapeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba a już z kominem to będzie przecudowny komplecik! Modelka śliczna :)))
    Pozdrawiam Cię gorąco, Małgosiu i życzę miłego, dobrego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komin na razie robię i pruję, tak więc nie wiem kiedy skończę:)) Mam nadzieję, że zima się jeszcze utrzyma nim będzie ukończony:))
      Bardzo dziękuję:))

      Usuń
  5. Piękna czapka, wzór robi swoje. Bardzo jestem ciekawa wyglądu komina. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nigdy nie wykonywałam własnoręcznie żadnych czapek i wszystkie co posiadam są kupione. Osobiście bardzo podobają mi się kapelusze damskie od https://hatfactory.pl/4-kapeluszekapelusze-damskie i już nawet mam jeden u siebie w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń