wtorek, 30 stycznia 2018

Jeszcze raz "wirusowa" chusta




Nie zawsze wracam do swoich poprzednich postów, ale dzisiaj sprawdzając komentarze, natknęłam się na prośbę udostępnienia schematu, według którego dziergałam swojego "viruska". 
Bardzo proszę - oto schemat:


Robiłam chustę z niewielką poprawką ilości oczek łańcuszka - tam gdzie jest 10 oczek, ja przerabiałam 7 oczek łańcuszka. 
Miłego dziergania życzę:))
P.s. - zainteresowane Panie, które poprosiły mnie o schemat, proszę o zostawienie w komentarzu informacji, że schemat dotarł, bowiem w tym poście nie mam żadnych informacji,
 na jaki adres internetowy mam go przesłać:))

6 komentarzy:

  1. Ja też korzystałam z trochę zmodyfikowanego schematu, tutaj te oka z 10 o. łańcuszka strasznie duże wychodziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie - te duże dziury psuły mi lekkość chusty.

      Usuń
  2. Wyspecjalizowałaś się w tym wzorze Małgosiu.W poprzedniej chuście chyba trochę większe dziurki były. Ta jest równie piękna,tylko sugeruję dodać jeszcze jakąś koronkę brzegową,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - to jest wciąż ta sama chusta, zrobiłam jedną "virusówkę" i to jest ta z tamtego postu. Poproszono mnie o schemat, więc razem ze schematem dodałam zdjęcie chusty.
      Bardzo dziękuję:))

      Usuń
  3. Zachęciłaś mnie tą chustą do powrotu do szydełka. Mam na oku chustę dzierganą szydełkiem, jednak nie umiem odczytywać schematów i wzorów na szydełko - pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, pytaj zawsze, jak ci trzeba coś rozszyfrować:))Pomogę z przyjemnością:))

      Usuń