piątek, 17 listopada 2017

Szydełkowy komplet dla lalki - czapka, sukienka i poncho

Kolejny przerywnik między dzierganiem większych form. Tym razem cieplutki komplecik, składający się z czapeczki, poncha i sukienki. Wykorzystałam kolejne resztki włóczek. 
Poncho i czapka robiona jest na szydełku tym samym wzorem; podobne elementy wykończeniowe. Natomiast sukienkę zrobiłam na grubych drutach; zszyłam tak, by stworzyć dekoracyjny przód; 
dół sukienki obrębiłam szydełkiem; z pozostałej końcówki włóczki zrobiłam kwiatek ściegiem Salomona i przyszyłam go w miejscu chowania nitek. 
Marysia zapewne powiedziała by, że jest to kryształowo - lodowa kreacja. No i zastanawiam się, czy nie wrzucić tego kompleciku do paczki, którą szykuję dla mojej Bratanicy:))







Poncho może stać się również spódniczką, a góra sukienki bluzką:




*
Miłego, jesiennego weekendu życzę wszystkim zaglądającym do mnie:))

8 komentarzy:

  1. Pomysłowe zestawienie i jakie ładne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielofunkcyjny i bardzo twarzowy zestaw :-) Bratanica na pewno się ucieszy z takiego prezentu!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - mam nadzieję, że sprostam Jej oczekiwaniom:))

      Usuń
  3. Fajnie,że masz dla kogo takie cudeńka tworzyć,fajne ubranko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam - żeby chociaż jeszcze blisko mnie mieszkali, to zapewne Marysia miałaby codziennie coś od cioci na szydełku zrobione, jak nie dla siebie, to dla lalek:))

      Usuń
  4. Mam teraz podobne zadanie. Wnuczka stwierdziła że jej Dzidzia nie ma w co się przebrać. I mam wyzwanie - uszyć i wydziergać ubranka dla lali. Wczoraj szyłam a teraz czas na druty lub szydełko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo - to może na blogu Twoim zobaczę te ubranka? Pochwal się koniecznie!
      Dziękuję za odwiedzinki:)

      Usuń