sobota, 30 stycznia 2016

Szydełkowa chusta

Bardziej wymęczyłam niż zrobiłam tę chustę. Pruta trzy razy, zanim nabrała ostatecznego wyglądu, a i tak nie jestem zadowolona z końcowego efektu. Na razie zostawiam w takim kształcie. Wzór z "Małej Diany - lubię szydełkować" 6/2015. Chusta ma kształt pół-chusty - takie lubię najbardziej.








 Wersja nr 1 - wzór z węzłami Salomona, niestety zabrakło mi włóczki - musiałam spruć: 





 Wersja nr 2 - poprzednią chustę prułam, przerabiając następną, niestety, mając prawie na ukończeniu, okazało się, że jeden motek był w innej tonacji i dopiero przy tej chuście zorientowałam się, że coś jest nie tak. Patrząc na zdjęcie powyżej dokładnie widzę, że jest różnica w kolorach.





*
Wybieram się zaraz na bal gimnazjalny Basi. Jestem w grupie rodziców organizujących bal, pewnie będę tam do północy a nawet dłużej, bo trzeba po balu posprzątać. Ale zapowiada się też i wzruszająco- polonez i walc angielski  tańczony przez nasze dzieci, to duża dawka emocji. 
Serdecznie pozdrawiam w te sobotnie popołudnie:))

8 komentarzy:

  1. Wersja chusty z pikotkami jest wspaniała. Kapitalnie wygląda żywa czerwień w zestawieniu z czarną sukienką. Węzły Salomona były mniej ciekawe, bo monotonne, więc może dobrze Małgosiu,że włóczki zabrakło na całość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło -dziękuję bardzo:))

      Usuń
  2. I dobrze, że pruta, bo w ostatniej wersji prezentuje się wspaniale, zdecydowanie najlepiej. I piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak pozytywnym komentarzu, zaczynam przekonywać się do chusty - dziękuję:))

      Usuń
  3. Ostatnia wersja i mnie podoba się najbardziej :-) Fantastyczny kształt i cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tym wzorem z węzłami Salomona i tak muszę sobie zrobić chustę - tylko troszkę inaczej go zmodyfikuję. Dziękuję za komentarz:))

      Usuń
  4. Robisz , prujesz, robisz, prujesz ... skąd ja to znam! Ale opłacało się bo ładnie wyszło.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś sens ma to robienie i prucie na okrągło:)))
      Dziękuję!

      Usuń