poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamy

Moja Mamo droga -
Ty jesteś bezcenna.
Dobra, miła, błoga,
słodka i sumienna.

Jesteś mym kwiatuszkiem,
słońcem i perełką.
Biedroneczką, muszką
i poranną mgiełką.
     
Pisze to Twoja malutka
córeczka.
Z poważaniem Mamie -
Haneczka

 
Ten wierszyk napisany przez moją pierworodną córcię Hanię na ten szczególny dzień w roku, zawsze jest czytany przeze mnie od lat i zawsze towarzyszą mi wtedy chwile wzruszenia i radości. W przekazie tego wiersza jest cała miłość mojego dziecka  - taka naturalna, prawdziwa i szczera. Wracam myślą do tych lat, gdy dzieci były takie malutkie, kiedy mogłam je brać na ręce i mocno przytulać. Dziś moje kochane córcie są większe ode mnie, zadzieram głowę, by spojrzeć im w oczy, na ręce już wziąć nie mogę, ale to nie przeszkadza w wymienianiu uścisków i buziaczków.  A Dzień Mamy to jest tym dniem, gdy tych buziaczków doświadczam w zwiększonym stopniu.
 
 
 
Życzę wszystkim Mamom w Dniu ich święta tej szczerej miłości naszych dzieci, radości z ich poczynań oraz cudownych chwil przeżywanych wspólnie z nimi.
 
Dla mnie ten Dzień to również Dzień smutny - bo mojej Mamusi przy mnie już nie ma. I choć złożyłam na Jej grobie kwiaty, zapaliłam znicz, to zawsze będzie żal, że już się do Niej nie przytulę...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz