środa, 1 marca 2023

Sukieneczki w klimacie Świąt Bożego Narodzenia

Ciąg dalszy chwalenia się sukieneczkami zrobionymi dla Agnieszkowych laleczek 😀 
Sukienka czerwono - zielona zrobiona w świątecznym klimacie.
Wykorzystałam resztkę zielonego kordonka, z którego zrobiłam tę drugą sukienkę.
Czerwony kordonek pochodzi z moich zapasów.
Kropką nad *i* jest szydełkowa opaska na włosy z kwiatuszkami.
Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów 😍







Drugą sukienkę - zieloną z kremową falbanką - 
 zrobiłam wg Agnieszkowego upodobania,
bowiem taki fason podoba Jej się najbardziej i jak zauważyliście,
takich sukienek zrobiłam najwięcej dla Jej laleczek 😀






W roli modelek - niezawodna Hania i Amelka.

Jak Wam się podobają te sukieneczki?

7 komentarzy:

  1. Małgosiu bardzo ładne, delikatne sukieneczki zrobiłaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje laleczki miały lepiej przygotowane stroje na święta od niejednej kobiety. Śliczne to, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję i też pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Prawdziwie świąteczne kreacje. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę teraz i dla swoich zrobić podobne, bo i mi się spodobały w takich kolorkach. Dziękuję:)))

      Usuń
  3. Obie sukieneczki prześliczne. Obie w cudnych kolorach i splotach. Pozdrawiam Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń