piątek, 19 lutego 2021

Nowe lalki w mojej kolekcji

Dawno mnie tutaj nie było. Z niecierpliwością czekam, aż córcia kupi sobie nowy laptop,
a mnie przypadnie jej dotychczasowy do własnego użytku.
Może wtedy bardziej się zdyscyplinuję do systematycznego zaglądania na Wasze blogi,
może więcej będę pisać na swoim.
W tablecie, które córcie mi dały nie mam takiej opcji, jedynie zainstalowany instagram,
gdzie częściej bywam i gdzie zamieszczam stare zdjęcia z bloga na swoim profilu.
Instagram też stał się kolejnym moim oknem na świat, oglądam zdjęcia osób, które podzielają moje hobby,
które tak jak ja żyją w świecie robótek szydełkowych, drutowych i ... lalkowych.
Moja kolekcja lalek, dzięki instagramowi właśnie, zwiększyła się o trzy urocze modelki.
Napisała do mnie Pani Agnieszka, że ma do sprzedania lalkę Ruby Red, której kupnem byłam zainteresowana
i pytałam Ją, gdzie taką laleczkę kupić można. Zamierzałam kupić w którymś internetowym sklepie, ale jak na razie nie miałam zbyt wiele czasu na dokładne przejrzenie ofert.
I właśnie dostałam wiadomość, że taką lalkę mogę kupić u Niej i jest to Stella.
Bardzo się ucieszyłam, że nadarza mi się okazja spełnić moje marzenie.
Ponadto Pani Agnieszka miała do sprzedania jeszcze inne lalki i z tej oferty wybrałam:
lalkę Paola Reina Liu - z niebieskimi oczętami oraz lalkę Antonio Juan Emily.




W paczce czekała mnie niespodzianka: dodatkowe trzy pary bucików, sukieneczka dla Paolek
i malutki piesek. Lalki ubrane były w prześliczne ubranka, jak widać na powyższych zdjęciach.
Moja kolekcja wygląda teraz tak:



Do pokazywania wydzierganych kreacji dla lalek mam większy wybór modelek:)))
Dla Ruby Red będę dziergać nowe, bo lalka jest większa od Paolek.
Włóczek mi nie zabraknie - zapasy resztek w jakiś sposób się nie zmniejszają, co mnie baardzo dziwi:)))
 
*
Życzę słonecznego weekendu i serdecznie pozdrawiam:))

13 komentarzy:

  1. Witaj Małgosiu :-) Nabyłaś przepiękne lalki! Miałaś farta, że zdobyłaś Ruby Red :-) Zresztą i pozostałe dwie panienki są równie urocze! Dostały w pakiecie piękne ubranka i buciki! Zazdroszczę ;-)
    Gromadka się powiększa to i ubranek musisz sporo "wyprodukować" :)))
    Pokazuj od razu, co uda Ci się stworzyć dla tych ślicznotek!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Miałam naprawdę szczęście, że odezwała się do mnie Pani Agnieszka z taką propozycją, szczególnie, że lalka Ruby Red od dawna fascynowała mnie; Stella, Bella, Hanna, Kayla, Maya, Sara to tylko nieliczne wersje tych lalek. Wszystkie piękne!
      O ile dla Paolek wydziergałam już sporą kolekcję i będą miały co pokazać, to dla Ruby Red trzeba zacząć dzierganie. Pomysłów mam sporo:))
      Dziękuję za miły komentarz i bardzo serdecznie pozdrawiam Cię, Olu!

      Usuń
  2. Fajny zakup Małgosiu. Szkoda,że nie było takich lalek, jak byłam dzieckiem. Miałam jedną, dużą, łysą lalkę i nigdy nie nauczyłam się nią bawić. Z chłopakami z sąsiedztwa łaziłam po drzewach i bawiłam się w podchody. Kiedy urodziłam córkę, bałam się do niej dotknąć. Zabawki jednak wspomagają edukację.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ja teraz rekompensuję sobie ten brak lalek, bo i z mojego dzieciństwa pamiętam, że nie było wyboru; miałam co prawda dwie ukochane laki, jedną przywiozła mi ciocia z Ameryki, drugą dostałam od chrzestnej. Obie były piękne, miały włosy, ubrane w piękne ubranka. Ta z Ameryki pachniała przecudnie, pamiętam do dziś jej zapach. Gdy skończyłam 14 lat Mama oddała te lalki jakiejś obcej dziewczynce, co było dla mnie wielką rozpaczą.
      No cóż żałuję, że nie zostały ze mną na pamiątkę.
      Dziękuję, Iwonko:)

      Usuń
    2. Rodzice dzielili się tym co było w domu, z innymi, z powodu ogólnej biedy. Mój tata pożyczył córce swojego kolegi, wszystkie moje książki z bajkami, które dostałam od dziadka, z pięknymi dedykacjami. Nigdy do mnie nie wróciły. Został mi jedynie "Słownik Wyrazów Obcych" z napisem: Iwusi na gwiazdkę Roku Pańskiego 1965 Dziadek.

      Usuń
  3. Piękna kolekcja, śliczne laleczki w przecudnych ubrankach. Bardzo podobają mi się Twoje małe arcydzieła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczne te laleczki, które zamieszkały w Twoim domu. I tak ładnie ubrane i obute.
    Bardzo jestem ciekawa, jaki nowe ciuszki od Ciebie dostaną. Działaj i pokazuj, nie mogę się doczekać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły na dzierganie już mi chodzą po głowie:))
      Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Podziwiam laleczki, śliczna kolekcja. I tak ślicznie ubrane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze lalkowe dziewczęta - idealne modelki do kolejnych kreacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - modelki są idealne, bardzo podoba mi się ich uroda:))

      Usuń