piątek, 13 listopada 2020

Sweterek dla Paolek

W poprzednim poście zapowiadałam  zdjęcia Karolinki w nowym sweterku, zrobionym do spódniczki/princeski.
Właściwie to pierwszy był sweterek, który powstawał spontanicznie, bo miała to być próbka wzoru
jakiego szukałam do zrobienia sweterka dla Anielki, mojej malutkiej Bratanicy.
Wymiary próbki przybrały rozmiar przodu swetra, nie pozostało mi nic innego,
jak kontynuować dzierganie i takim to sposobem bawełniany kłębuszek przemienił się
w kolejny zestaw ciuszkowy dla Paoli Reiny:))
Notabene w taki sam sposób powstały jeszcze dwa sweterki - również jako próbka wzoru,
ale o nich w następnych postach - nie mam jeszcze zrobionych zdjęć na moich modelkach.
Zatem kilka zdjęć sweterka, które nadają się do pokazania i w miarę są czytelne:







                                                                                 Próbka:

To tyle na dzisiaj - bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam i jak zawsze - miłego weekendu:))

6 komentarzy: