niedziela, 8 listopada 2020

Princeska dla Paolek

 Jeszcze tyle ubranek lalek do pokazania - zdjęcia nie wychodzą takie jakbym chciała
i sporo ich pokasowałam, zanim wybrałam te, które się nadają.
Wcale się jednak nie dziwię, że takie wyszły, bo jak to jedną ręką je robić,
w dodatku tą, którą się w większości posługuję - czyli lewą - mam unieruchomioną.
Czasami się zapominam i pierwsza do "roboty" idzie lewa,
a potem ból zgina mnie niemalże do podłogi i chwilę trwa zanim wszystko wróci do pionu.
Naderwanie przyczepu dystalnego w barku wciąż daje mi się we znaki, niestety.

Dzisiaj do pokazania princeska:












Przymiarka:


Na pierwszym zdjęciu lalka trzyma w rączce sweterek - zrobiłam go do sukieneczki,
ale zdjęć ze sweterkiem też jest sporo, więc o nim w następnym poście.

To tyle w ten piękny niedzielny dzień - dziękuję i serdecznie wszystkich pozdrawiam:))

14 komentarzy:

  1. Przepiękna sukieneczka Małgosiu! Idealnie pasuje kolorystycznie do typu urody lalki :). Małgosiu dużo zdrówka życzę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka Małgosiu. Zdrówka życzę, niesprawne ręce u rękodzielnika to pech ogromny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - bardzo to niedobra rzecz taka kontuzja, szczególnie, że zbiegła się i z kontuzją stopy, jak to mówią - "bieda lubi chodzić parami":((.
      Dziękuję:))

      Usuń
  3. Dbaj o siebie, Małgosiu, bo cała gromadka czeka jeszcze na nowe stroje! Rudasek dostał piękne ubranko, które baaardzo jej pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zastanawiałam się, czy jej ten kolor pasuje, czy może pozostałym paolkom:))
      Ubranek jest sporo jeszcze nie obfotografowanych, więc wybór mają ogromny!
      Dziękuję za miłe słowa:))

      Usuń
  4. Sukienka jest sliczna Małgosiu. Uważaj na siebie i bądź zdrowa 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite są takie malusieńkie ubranka! ŚLiczna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Princeska bardzo Karolci pasuje. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza panienka w rozczulającej sukienusi

    OdpowiedzUsuń