piątek, 12 kwietnia 2019

"Musztardowy" sweterek dla Basieńki

Sweterek dla Basi ukończony już dawno, doczekał się wreszcie pokazania w tym miejscu.
Córcia nosi go często i jest bardzo zadowolona, a to znaczy,
 że trafiłam w Jej gust i z kolorem i z fasonem swetra.
 I to mnie też bardzo cieszy, bo mam satysfakcję z udziergu 
i chęć dziergania kolejnego sweterka dla córci.
Wzór swetra podobny do innego, który zrobiłam dla Basi - tutaj.
Ściegi: ściągacz warkoczykowy 2/2;  ryżowy 1/1;  warkocze przedzielone ażurem.
Plisa wykończeniowa dekoltu podwójna.
Wzory proste, szybkie w dzierganiu, a co najważniejsze 
wybrane przez Basię. Inaczej zapewne, nie byłaby zadowolona.






Włóczka: Nord Uni colour Dropsa 18
45% Alpaca
30% Polyamide
25% Wool
50g - 170m
Druty nr 4

Swetra jeszcze nie prałam, nawet boję się podjąć takie czynności, 
bo mając doświadczenie z poprzednim sweterkiem
jaki zrobiłam dla Basi, byłam mocno zdziwiona jak bardzo rozciągnął się po praniu. 
Jest już częściowo popruty i czeka w kolejce na zajęcie się nim.
Co prawda włóczka była inna, ale z firmy Dropsa,
więc obawiam się tego samego, że rozciągnie się po praniu.
A może się mylę, może ta włóczka nie będzie miała tej właściwości,
może mnie mile zaskoczy, gdy upiorę ten sweterek?
Zobaczymy!

*
Pozdrawiam w ten piątkowy, deszczowy i chłodny dzień
życząc dużo słońca na sobotę i niedzielę :))

6 komentarzy:

  1. Ta podwójna plisa przy dekolcie wpadła mi oko:-) Podoba mi się fason, a Basia wygląda w nim bardzo ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor sweterka ciekawy, a te warkocze i ściągacze jakże ozdobne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota Małgosiu a do tego kolor sezonu;-) Piękną masz modelkę więc nie dziwota ze serce się rwie do dziergania. Mam nadzieje, że pranie nic sweterkowi nie zrobi, byłaby wielka szkoda. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa nie tylko w kierunku sweterka, ale i mojej córci:))

      Usuń