sobota, 9 czerwca 2018

Kreacja lalki w turkusach; sukieneczka mojej Hani - dawnych wspomnień czar ...

Tradycyjnie, jako przerywnik drucików, na szydełku ubranko dla Barbie
 z resztek turkusowej "perlity":






Było za gorąco, by kontynuować sesję zdjęciową, więc przeniosłam się do domu:








Sukienka robiona w poprzek słupkami i oczkami ścisłymi, 
wykończona dołem falbanką z pętelek.
Do tego kamizelka - kołowiec.
Ozdobny paseczek do wiązania.

*
Włóczka ponad 20 - letnia - jak moja Haneczka była malutka,
 z tego turkusika zrobiłam dla niej princeskę:))   
W tej sukience ciekawy był wzór góry, bo po zrobieniu ściągaczem 1/1 tej części, 
zszywałam białą włóczką sąsiadujące z sobą oczka i powstawało coś na kształt plastra miodu.



"Mama - da!" - moje maleństwo chciało też robić zdjęcia:)))).

*
Chusta już na ukończeniu - przerabiam bordiurę i ... cieszę się, że niedługo ją ukończę, 
bo powtarzające się sekwencje wzoru mocno mnie znudziły:)) 
Wyłazi ze mnie natura "Bliźniaka" - spod tego znaku ludzie nie lubią nudy - 
wciąż chcą nowych wyzwań:))).
Dziergam również w plenerze - w moim ogródeczku jest dużo cienia, więc nie mam problemu ze schowaniem się przed palącymi promieniami słońca.




I tylko modlę się, by wreszcie spadł deszcz ...

6 komentarzy:

  1. Turkusowy komplecik dla Scenki jest bardzo ładny i bardzo twarzowy. Zdjęcia malutkiej córeczki są prześliczne :-)
    Chusta jest piękna i ja mam tak samo... nie znoszę nudy!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta zapowiada się wspaniale.Wzoru na princesce dokładnie nie widać,ale dziecko uroczo się w niej prezentuje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stare zdjęcie sprzed 20 lat,robione starym aparatem, więc niewyraźne:)). Te białe kropeczki to właśnie łączenia białej nici.
      Dziękuję:))

      Usuń
  3. Wspaniała kreacja dla lali. Chusta zapowiada się super!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń