środa, 28 marca 2018

Chwalę się:))

Moja wygrana na fb grupie Knitting Academy by LGMP .
Pięknie i starannie  zapakowana.
Czapeczka idealnie pasuje na moją głowę zarówno rozmiarem jak i kolorem:))







Autorką tego projektu jest Pani Izabela Jagosz,
 która jest nie tylko znakomitą dziewiarką,
 ale i pisarką.

Logo odprułam, bo nie pasowało do mojego "wieku":))))
Czapeczkę dostałam wcześniej niż powstały moje  czapki;
 właśnie ona była inspiracją zrobienia: czapki warkoczowej i czapki błękitnej.

4 komentarze:

  1. Piękna wygrana! Masz się czym chwalić, Małgosiu :)))
    Gratuluję serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, hi, ja też zawsze metki odpruwam, metka mi zawsze psuje wygląd, schowana pal sześć, ale żeby tak na pierwszym planie?:-D
    Czapa bardzo fajna, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń