środa, 14 lutego 2018

Szydełkowy zestaw dla Kornelii; Walentynki

Kolejne ciuszki dla Kornelii doczekały się sesji fotograficznej. 
Oj, długo zabierałam się za zrobienie zdjęć wszystkich szydełkowych, lalczynych kreacji,
 a i tak zrobiłam na razie tylko tę.
Dziergać te mini ciuszki uwielbiam, ale już co do zdjęć, to nie bardzo mi się chce. 
Najważniejsze, że wykorzystuję resztki włóczek i powoli pozbywam się zapasów małych kłębuszków.
Tym razem Kornelia wystąpiła jako chłopczyca:








kaszkiet, bluzeczka, ogrodniczki:

"jestem taka malutka" :

*
Dzisiaj jest Dzień Zakochanych - Walentynki - dużo miłości życzę wszystkim:))

20 komentarzy:

  1. Super chłopczyca - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kornelia wygląda pięknie w tym kompleciku!
    Misiek słodki i jaki duży!
    Dużo miłości z okazji Walentynek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Misiek faktycznie duży - 140 cm wzrostu:))

      Usuń
  3. Wciąż miło zaskakujesz :) Pomysł i wykonanie fenomenalne!
    Serdeczności Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kornelia w ubranku prezentuje się ślicznie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, zdjęcie Korneli z miśkiem... cudo :) Ubranko bardzo gustowne, choć patrząc za okno na padający śnieg i jej gołe nóżki, to mnie troszkę zmroziło :)))))))))))))Ale przecież na lato będzie jak znalazł!
    I kaszkiet ma bombowy!
    Pozdrawiam, cmok :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) Już i mi tęskno do wiosny i lata!

      Usuń
  6. Ale to jest mega urocze :D a ten kapelutek ! MAJSTERSZTYK ! :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie do ciebie nie przepadam za robieniem zdjęć swoim wytworom , no i do tego ale ja nie mam takiej extra modelki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra modelka już mocno sfatygowana, ale jeszcze daje radę(ma obcięte włosy, spadła na zapaloną świeczkę i trzeba było poobcinać tylne włoski, na szczęście poza nimi nic się jej nie stało, tak więc jeszcze będzie długo służyła do pokazywania ciuszków dla niej).
      Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  8. A ja lubie focić:-) Jesteś Małgosiu ekspertką od tych mikroskopijnych ciuszków, zazdroszczę perfekcji bo na takich maleństwach to widać każda niedoróbkę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, by te mikroskopijne ciuszki wyglądały bardzo dobrze - nieraz pruję kilkakrotnie, by osiągnąć - jak piszesz - tę perfekcję:)).
      Ale ja to lubię, więc problemu nie ma.
      Bardzo dziękuję za Twój komentarz:))

      Usuń
  9. Napiszę tylko jedno : WIELKI SZACUNEK :) Podziwiam, bo dla mnie szydełkowanie to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełko to moja pasja, uwielbiam szydełkować, może nawet bardziej niż robić na drutach:))
      Bardzo dziękuję:))

      Usuń
  10. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)))

    OdpowiedzUsuń