środa, 2 grudnia 2015

Sukienka na drutach

Mam nadzieję, że nie zanudzę Was moimi dokonaniami na polu dziergania dla Barbie.
 Połknęłam "bakcyla" i w wolnej chwili przerabiam resztki włóczek
 na coś pożyteczniejszego niż zaleganie w pudłach.
 Tak jak pisałam dzierganie takich małych form sprawia mi niezwykłą przyjemność, 
w przeciwieństwie do dziergania swetra Hani, 
którego poprzednie wydanie zostało sprute :((
Dzianinowa sukieneczka dla Barbie powstała z włóczki, z której przerabiam sweter Hani, 
ale która została oddzielona od niej, bo córcia uznała, 
że ten kolor  w połączeniu z bielą i delikatnym odcieniem zieleni jest zbyt dziecinny
 i dlatego tamten sweter Jej się nie spodobał. 
Podczas prucia po prostu wycinałam go, pozostawiając pozostałe nitki.
Ale o tym napiszę przy publikacji zdjęć ze skończonego sweterka  Hani.

Tym razem zapraszam na sesję zdjęciową z Barbie:))







W przygotowaniu następne kreacje dla sympatycznej Barbie :)))))))))))))))  

5 komentarzy:

  1. Piękna ta Barbie i bardzo profesjonalenie pozuje:-). W taką swetro-sukienkę sama chętnie bym się wystroiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie małe formy na pewno ucieszą właścicielkę Barbie :-) im więcej ubranek tym lepiej, jak u każdej kobiety. Ślicznie wyszła ta sukienka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fashion doll! Muito bonita!

    Um abraço!
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Fashion doll! Muito bonita!

    Um abraço!
    Rose

    OdpowiedzUsuń