poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Justynka i Faustynka

Moje lalkowe bliźniaczki bardzo lubią  czytać poezję 😀😀😀.
Ciekawe, czyje to wiersze tak je zainteresowały?
Przedstawiam moje nowe Rubinki o katalogowym imieniu *Sweet Dorothy*
Lalki te zostały wyprodukowane przez Firmę Ruby Red 
we współpracy z Wixana`s Dollhouse.
Długo oczekiwana laleczka przyjechała do mnie z wadą - 
miała brudną od długopisu lub tuszu kropkę na buzi.
Przeżyłam rozczarowanie i złość, bo tyle czasu na nią czekałam,
z tyloma wadliwymi produktami miałam do czynienia,
a tu kolejna uszkodzona lalka.
Z pomocą Agnieszki złożyłam reklamację. 
Otrzymałam odpowiedź, że zostanie do mnie wysłana druga taka sama lalka.
W istocie po paru dniach otrzymałam lalkę, oczywiście już bez ubranka.
Plamki na buzi nie miała, ale odkryłam w niej troszkę wad
i w sumie znów byłam rozgoryczona.
Parę dni trwało zanim pogodziłam się z ich wadami -
ba - nawet myślałam o ich sprzedaży, ale dobrze, że nie zdecydowałam się na to, 
bo w tej chwili to moje najładniejsze lalki w kolekcji 😍
Ich słodkie, lekko naburmuszone twarzyczki bardzo mnie rozczulają 😀
Zobaczcie zresztą sami:




W oryginalnym ubranku Sweet Dorothy:



Czyż nie są słodkie?

Dziękuję Agnieszce za pomoc w napisaniu reklamacji
 i Ruby Red Fashion Friends za pozytywne jej rozpatrzenie 😀

8 komentarzy:

  1. Urocze dziewczyny, śliczne im sprawiłaś sukienki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dziewczyny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile masz tych lalek Małgosiu? Kiedyś takich ładnych nie było. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rubinek mam już 11 i na tej liczbie chciałabym poprzestać; jedną z nich chcę sprzedać, pewnie wkrótce napiszę na blogu, którą będę sprzedawać. Dziękuję, Iwonko:))

      Usuń