niedziela, 20 listopada 2022

Sukienki dla Rubinek

Nareszcie - sukieneczki, które dostałam od Agnieszki dla moich Rubinek,
doczekały się obfotografowania i z przyjemnością zamieszczam je na blogu. 
Chodzi mi oczywiście o sukienki, które Agnieszka sama ręcznie uszyła,
bo jak wiecie ubranek dostałam od niej sporo i nie tylko dla tej grupy lalek,
ale i dla pozostałych z mojej kolekcji.
Najbardziej cieszą mnie właśnie te - własnoręcznie uszyte czy zrobione na drutach i szydełku
i nie tylko przeze mnie, ale i przez osoby, które same tworzą małe cuda.
A jak taki mały cud trafi i do mnie, to cieszę się na równi z osobą,
która cząstkę siebie włożyła w ten trud tworzenia i mi go ofiarowała - 
 bynajmniej nie jest to slogan, ale szczera prawda o tym,
 że i szycie i dzierganie wymaga owego trudu i zaangażowania.
Kołnierzyki szydełkowe oczywiście zrobiłam już sama - 
bardzo lubię taki element ozdoby lalkowej sukienki 😍
Zatem, by nie przedłużać zapraszam na sesję zdjęciową
Agnieszkowych sukieneczek dla moich laleczek.
W rolę modelek wcieliły się od lewej: Amelka, Rozalka, Hania i Ewa:

















Teraz jesteśmy z Agnieszką na etapie szycia płaszczyków; 
dostałam od Niej wykrój, który w zasadzie jest uniwersalny,
bo można z niego uszyć prawie wszystko.
Postaram się wkrótce napisać na blogu moje zmagania z szyciem płaszczyka dla Rubinek,
który w końcowym etapie stał się sukienką dla lalek Little Kidz - Milenki i Emilki 😀😀😀
Czasami w ostatniej chwili przychodzi mi inny koncept uszycia projektu,
 niż był pierwotnie zakładany, niestety, a może ... stety,
 bo w takiej wersji bardziej mi się podoba, a maluszki zadowolone,
 bo mają przez przypadek nowy ciuszek 😂

*

Bardzo dziękuję za odwiedzinki na moim blogu, 
postaram sie wkrótce i do Was zawitać 😍
Życzę miłego, ciepłego niedzielnego popołudnia i serdecznie pozdrawiam 💙💚💙

8 komentarzy:

  1. Śliczne i lalki i sukienki. Pozdrawiam 😊








    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lalunie i ich ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie lalki mają śliczne sukieneczki. Sama je szyłaś Małgosiu? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam wyżej - dostałam te sukienki od Agnieszki - to ona je szyła:))

      Usuń
  4. Śliczne sukienki a kołnierzyki fantastyczne. Czasami fajnie coś inaczej zastosować i wychodzą niespotykane rzeczy

    OdpowiedzUsuń