poniedziałek, 15 sierpnia 2022

Błękitny komplet dla Rubinek

 zrobiłam oczywiście dla lalek Agnieszki.
Sukienka to połączenie koronkowej taśmy i szydełkowej góry.
Plisy koronki łączone szydełkiem, a potem w każde oczko łączenia
przerobione oczko ścisłe. Sukienka zapinana na dwa guziczki.
Do tego - przerobiony innym wzorek żakiecik.
Taki sam zrobiłam i dla swoich Rubinek - jest już gotowy,
ale sukienka do niego na razie w powijakach - zajęłam się szyciem spódniczek dla lalek;
pewnie jak je skończę, zechcę skończyć i ten komplet.
Ja już tak mam - coś zacznę, nie skończę i leży odłożone na lata - 
mam nadzieję, że w tym przypadku będą to najwyżej tygodnie 😃
Modelką jest Amelka - tak jak pisałam w jednym z poprzednich postów - już nie moja,
mam nadzieję, że dobrze jej w nowym domku. 💙💙💙












Po lewej stronie łączenie koronki wygląda tak:

*

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog 😀

8 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na insta, ta panna prześlicznie wygląda w błękicie. Świetny komplecik, Małgosiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik.. Bardzo ładny splot i kolorek. Pozdrawiam serdecznie - Bożena handmadeboni / Google mnie ukrywa /

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik, bardzo elegancki i delikatny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik. Piękny błękit

    OdpowiedzUsuń