wtorek, 18 stycznia 2022

Sukienka na drutach z listkowym karczkiem

Oto kolejna sukieneczka dla lalek Agnieszki zrobiona w tym stylu, co poprzednie.
Jest to też okazja do pokazania nowej laleczki, którą kupiłam od Agnieszki - 
Gotz Little Kidz; niestety jak do tej pory nie wybrałam dla niej imienia:((.
Ma piękne rude włosy, który to kolor zawsze darzę sympatią - 
 przez ponad trzydzieści lat farbowałam swoje włosy na rudo.
Lalka ma w zasadzie proste włosy, ale z ciekawości zakręciłam je w papiloty,
a po rozkręceniu ujrzałam burzę cudownie skręconych loczków, które z czasem wyprostowały się,
 ale leciutki skręt do tej pory pozostał. 
Sukienkę wydziergałam z włóczki z domieszką moheru;
podobnie jak niebiesko - białą - po zrobieniu jednej części zamknęłam wszystkie oczka,
a potem nabrałam wzdłuż linii zamknięcia nowe oczka.
Na wysokości talii wplotłam sznureczek z oczek łańcuszka.









Siostrzyczki:

5 komentarzy:

  1. Piękna sukienka Małgosiu a ruda piękność cudna .

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te gotzki, wygodne do obszycia :)
    moja Balbinka pozdrawia Twoje siostrzyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne laleczki - mają niezwykle słodkie buziaczki.
      A Balbinka to która Twoja lalka, bo szukałam na Twoich blogach i jakoś nie mogłam znaleźć?

      Usuń
  3. Na MiszMaszu jest, etykieta gotz po prawo...

    OdpowiedzUsuń