piątek, 14 maja 2021

Sukienka szydełkowa w paseczki

Sukienkę zrobiłam z dwóch rodzajów włóczek - pomarańczowa elastyczna, beżowa - akryl.
Góra sukienki zrobiona oczkami ścisłymi, dół - na przemian rząd oczek ścisłych, rząd słupków.
Zapinana na guziczek zrobiony na szydełku.

 W roli modelki -  Maiko:




Do sesji wykorzystałam buciki i opaskę, które były pokazywane w tym poście.

*

Ogrodnicy już za nami; jutro "zimna Zośka" - ciekawe czy taka będzie:))
Nie miałabym nic przeciwko, gdyby popadał deszcz - w ogródku sucho, 
a posadzone kwiatki potrzebują wilgoci; wodę zbieram do wiadra przy okazji prac domowych,
ale to zbyt mało, by dobrze polać wszystkie roślinki.
Życzę i słoneczka i deszczu tam, gdzie potrzeba i serdecznie pozdrawiam zaglądających do mnie:))

11 komentarzy:

  1. Świetna! Sukieneczka, którą pokochałaby moje Paolki. A ja uwielbiam jej kolorki. Cudnie, Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - nic nie stoi na przeszkodzie, gdybyś zrobiła dla swoich Paolek podobne:)) Na pewno byłyby zadowolone!

      Usuń
    2. Żeby tylko czas chciał stanąć w miejscu...Na razie muszę się obrobić z weselem lalkowym i zrobić ciuszki osobom, które na nie czekają.

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje modelka w swoim nowym wdzianku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje jej ta sukieneczka:)) Najpierw dopasowuję do wszystkich lalek, której w kolejnej kreacji jest ładniej i tą ubieram. Tylko te jej włosy są takie nie bardzo - tak mnie kusi na ich wymianę.
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  3. Sukieneczka śliczna, kolorystycznie bardzo pasuje do włosków laleczki. Zośka nie taka zimna, jak przewidywano. U nas słonecznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dzisiaj ciepło, choć chwilami wiaterek zimny powiewał; ja oczywiście pół dnia na ogródku - u siebie i u sąsiadki, której trochę wyplewiłam chwasty. Pomoc sąsiedzka dobra rzecz:))))))) A moje bzy tak rozkosznie pachną, więc do domu nie spieszyło mi się wcale.
      Dziękuję za miłe słowa:))

      Usuń
  4. Deszcz u mnie pada , może Twój ogród podleje. Sukienka prześliczna i modelka tez. Pomarańczowy ma w sobie energię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popadał - dzisiaj w niedzielę:))) Bardzo dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz:))

      Usuń
  5. Prześliczny strój i ogromnie pasuje czarnowłosej Paolce!

    OdpowiedzUsuń