czwartek, 28 maja 2020

Dwukolorowa sukienka z falbankami

Kolejny ciuszek Paolki obfotografowany. Kolejna oczywiście sukieneczka,
których w garderobie tej lalki już jest mnóstwo.
Trzeba Wam wiedzieć, że jeszcze sporo ich do pokazania,
tak rozpędziłam się z dzierganiem tych miniaturek:))
Na razie zostaje zrobienie zdjęć, więc wykorzystuję chwilę przerwy w nauce Basi
i proszę Ją o ich zrobienie. Nie jest to łatwe, bo zaczyna się okres zaliczeń
i moja córcia wciąż siedzi on - line na uczelni.
Muszę się pochwalić, że matematykę zaliczyła na 5 - i mając również 5 z pierwszego semestru
prawdopodobnie będzie zwolniona z egzaminu.
Zaliczenie pozostałych przedmiotów dopiero przed Nią.
Wracając zaś do tematu moich dziergadełek, pokażę sukieneczkę z żółtego i granatowego kordonka.
Falbaniasty ciuszek bardzo pasuje do wdzięcznej postaci lalki.










Kokarda do włosów - uzupełnienie romantycznej sukienki:


I to by było na tyle w dzisiejszym spotkaniu w blogowym świecie:))
Serdecznie pozdrawiam, do następnego wpisu - pewnie znów z Paolkowym ciuszkiem:)))

6 komentarzy:

  1. Cudna sukieneczka z ciekawym zapięciem! Słodziak z długimi rzęsami i kapitalną fryzurką!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i czekam na kolejny pokaz ubranek!
    Ps. Czy laleczka rzeczywiście (ze względu na długie włosy) nie potrafi sama ustać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu z ustawieniem lalki, żeby sama stała. Tak jakoś się składa, że córcia robiąc zdjęcia, a często robi je bez mojego udziału, stawia Paolkę opartą o ścianę i inne podobne miejsca. Dziękuję za sugestię - zwrócę Jej uwagę, by ustawiała modelkę bez podparcia:))
      Dziękuję za odwiedzinki i również pozdrawiam Cię Olu:))

      Usuń
    2. Zupełnie nie przeszkadza mi fakt, że na zdjęciach Paolka jest o coś oparta :-)
      Pytam bardziej z ciekawości, bo bardzo podobają mi się te dziewuszki z tak długimi włoskami, ale bałam się, że tracą równowagę gdy pozują.
      Wypatrzyłam jedną blondyneczkę z podobną fryzurką i okropnie mnie kusi, aby ją zaprosić do siebie :)))
      Pozdrawiam Ciebie, Małgosiu i Twoją Córcię, która robi śliczne zdjęcia małej modelce :-)

      Usuń
  2. Przepiękne kreacja :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń