czwartek, 6 lutego 2020

Szydełkowe sukieneczki dla lalki

Dla małej Kornelii wydziergałam dwie sukieneczki:






Zrobione już jakiś czas temu; pewnie będą to ostatnie ubranka 
jakie wydziergałam dla tej maleńkiej panienki -
pomału rezygnuję z dziergania dla niej i dla Barbie.
Zostanie jedynie Paolka i zapewne pozostałe resztki włóczek przeznaczę na jej kreacje:))
Jeszcze parę sesji Barbie, bo zostały jej ubranka do pokazania 
i oczywiście trzeba mi je tutaj zarchiwizować.
Serdecznie pozdrawiam:)))

7 komentarzy:

  1. Słodkie te sukieneczki!
    Kornelia będzie zawiedziona, kiedy dowie się o Twoim postanowieniu, wszak dzięki Tobie ma takie piękne ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kiecuszki, szczególnie ta kolorowa w paseczki! Jak zawsze, podziwiam misterność wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny fason tej pierwszej, ciekawe czy w dorosłej wersji również by się sprawdził, mam ochotę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem; widziałam takim wzorem tylko dla lalek; jakby tak spróbować, kto wie? Pewnie by wyszła.
      Dziękuję:))

      Usuń
  4. Śliczności, urocze obie i wytworne.

    OdpowiedzUsuń