czwartek, 16 stycznia 2020

Sweterek i czapeczka

Z zaległych, grudniowych udziergów mam jeszcze do pokazania
ubranka dla Paolki i dla Barbie.
Nawet o nich zapomniałam;  gdy kończę jakąś robótkę, 
staram się na bieżąco oddzielać resztki włóczek od nowych kłębków w robótkowym koszu
i przekładać je do koszyka z robótkami dla lalek.
Tam też znajdują się jeszcze nie pokazane ubranka na blogu.
Sporo tego jest - trzeba mi się tym zająć, by sfotografować 
i przełożyć do pudełka, gdzie leżą poprzednie kreacje.
Tak więc wydobyłam ten oto komplecik dla Paolki
wydziergany - a jakże - szydełkowym wzorem jak ta i ta czapka.
Mój ulubiony wzór idealnie wpasował się  sweterek i czapeczkę
 z "wyczesanym", jak to świetnie ujęła  Renia w komentarzu pod postem,  pomponem:))

 




Paolka dostała - kupiony przez Hanię na allegro - uroczy zestaw:
spódniczkę i wdzianko z kotkiem:))



Dostała jeszcze sukieneczkę w zajączki, ale to pokażę następnym razem przy kolejnej sesji.

9 komentarzy:

  1. Takie maleństwa a takie śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześliczny buziaczek tej laleczki:))Dziękuję:))

      Usuń
  2. Jestem ostatnio zakręcona na Paolki, więc tym bardziej trafiłaś w mój gust! Urocza dziewczynka prześlicznie prezentuje się w obu komplecikach! Ażurowy jest w ślicznym kolorze a czapka z pomponem to cudo! Drugi, kupiony, również ogromnie pasuje Paolce :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często przeglądam stronki na Pintereście z tymi lalkami - tam dopiero są wydziergane dla nich cudeńka!
      Dziękuję:)))

      Usuń
  3. Supr kreacja dla małej damy. No i te koty cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterko-płaszczyk zauroczył mnie,
    dobrze, że moja paolka tego nie
    widzi, boby się domagała... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och-to musisz jej też zrobić takie wdzianko:))

      Usuń