czwartek, 5 sierpnia 2021

Szydełkowy letni komplet dla Rozalki

W poprzednim poście pokazałam jak wyglądała sesja Rozalki w nowych ubrankach.
Udało nam się z Asią zrobić kilka ujęć bez obecności Norda,
choć nie było to łatwe - Nord za wszelką cenę chciał być na pierwszym planie:))
Oczywiście nie wszystkie ubranka sfotografowałyśmy -
tylko trzy komplety znalazły się w tej sesji,
a szkoda, bo wzięłam ze sobą wszystkie letnie kreacje, z myślą,
że w tak pięknych plenerach Rozalka zaprezentuje się znacznie lepiej,
niż w moim podbalkonowym ogródku, czy na Starówce i zamojskim parku - 
takie zdjęcia również pokażę wkrótce, choć kto zagląda na mojego instagrama, to już niektóre widział:)).
 Dzisiaj zdjęcia biało - zielonego ubranka: spodenki i topik - zapraszam:





Zew wilka z klanu Wydry jeszcze raz - zadowolony mistrz pierwszego planu:




Komplecik zrobiłam z bawełnianych włóczek prostym wzorem oczek ścisłych i słupków.
Zieloną nitkę wykorzystałam co do centymetra - z resztki powstała łańcuszkowa opaska na główkę.

*

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie:))

6 komentarzy:

  1. Oooo, przyszedł czas i na Rozalkę :))) To przeurocza dziewczynka i nie mogę się napatrzeć na jej cudną buzię :-) Komplecik udał się znakomicie i baaaardzo jej pasuje! Racja, w zaciszu działki łatwiej robi się zdjęcia, mając takie rośliny wokół!
    Pies jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzieńka jest cudowna; zachwycam się jej urodą i kunsztem wykonania przez producentów RRFF tak uroczej lalki. Posiadanie jej, to również swoista terapia na wszelakie smutki i stres; wystarczy parę minut patrzenia na jej twarzyczkę i od razu jest lżej na sercu.
      Dziękuję, Olu:))

      Usuń
  2. Śliczny komplecik w pięknych kolorach. I bardzo pasuje Rozalce. Cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń