piątek, 20 sierpnia 2021

Biało - koralowy letni komplet na szydełku

Do pokazania z wyjazdowej sesji zdjęciowej Rozalki ten oto komplet - sukienka i żakiecik.







                                                             Parę zdjęć zrobiłam w domu:



Do białego akrylu dodałam resztkę koralowej włóczki, która została mi z kokonkowej chusty.

Sukienka może służyć jako spódnica i tak właśnie wykorzystałam ją do sesji zdjęciowej golfiku,
 który zrobiłam z tych samych włóczek co ten komplet.
Na instagramie już pokazywałam zdjęcia sweterka, ale tutaj pokażę go po małych poprawkach przy dekolcie - troszkę ciasno wchodzi przez głowę lalki.

 *

Sierpień powoli kończy panowanie w tym roku.
Małymi kroczkami nadchodzi jesień - widać ją już w opadających liściach.
Jeszcze za wcześnie na takie widoki, ale cóż - nie mamy na to wpływu.

Życzę przyjemnego wypoczynku sobotnio - niedzielnego
i serdecznie pozdrawiam:)))) 

6 komentarzy:

  1. Rozalka dostaje od Ciebie tyle wspaniałych ciuszków, że tylko można pozazdrościć. Śliczny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ich tak dużo, że w końcu powiedziałam - "dosyć!":)) Niektóre ze strojów wymagają jeszcze pewnych drobiazgów wykończeniowych i zalegają mój robótkowy kosz, tym bardziej muszę na razie zakończyć dla niej dzierganie i szycie.
      Dziękuję i cieszę się, że Ci się podobają moje udziergi dla lalek:))

      Usuń