wtorek, 24 sierpnia 2021

Spacer z lalkami

Na spacer po zamojskich, parkowych ścieżkach zabrałyśmy z Basią Emilkę i Karolinkę.
Przy robieniu zdjęć wzbudziły zainteresowanie spacerowiczów i turystów;
miałyśmy nawet zaproszenie od właściciela gondoli, byśmy zrobiły tam zdjęcia,
ale bałyśmy się, że wypadniemy z łódki, a moje lalki znajdą się pod wodą.
Wolałyśmy nie ryzykować i dziękując za miłe słowa i za zaproszenie, z którego nie skorzystałyśmy,          skupiłyśmy się na zdjęciach w innym otoczeniu parku.
           Karolinka ma na sobie sukieneczkę od Agnieszki, z którą miałam okazję spotkać się w realu,                                a którą poznałam na instagramie i od której kupiłam Rozalkę, Emilkę i Mayumi.
Spotkanie nasze wspominam jako fantastycznie spędzony czas, który tak szybko nam minął
 przy rozmowie o naszym hobby i nie tylko,  że potem, gdy dotarłam do domu zorientowałam się,
że nie zrobiłysmy sobie ani jednego zdjęcia na pamiątkę.
Agnieszka to cudowna, ciepła osoba, a zbiór Jej lalek zachwyca mnie wciąż niezmiernie:)
Mam nadzieję, że w przyszłym roku też się spotkamy, bo Agnieszka co roku odwiedza rodzinne strony,             znajdujące się niedaleko mojego miasta i co roku bywa w Zamościu
na sesjach zdjęciowych swoich lalek - do obejrzenia na Jej instagramie:))

Zapraszam na naszą sesję zdjęciową w zamojskim parku:
(szydełkowe ciuszki mojego oczywiście wykonania)










I na koniec - taki bonusik z moją skromną osobą:)))



14 komentarzy:

  1. Piękna sesja. Miło spędziłaś czas na spotkaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ubrałaś laleczki i plener ciekawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pięknie się prezentują laleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zwiedzić Zamość, wędrując z takimi ślicznymi dziewczynkami.
    Spotkania lalkowe bardzo lubię. Staram się spotykać z lalkolubami tak często, jak to możliwe, więc doskonale wiem, jak szybko mija czas w miłym towarzystwie. Życzę Ci wielu takich spotkań, Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny spacer, piękne zdjęcia, piękne lalki i stroje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kreacje, piękne lalki, piękne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło Cię zobaczyć, Małgoniu :))) A Twoje laleczki są - jak zawsze - tak pięknie ubrane :))) Świetny spacer i dobrze, że nie przejmujesz się zbytnio przechodniami i robisz takie piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu! Czasami wychodzi nam - mi i Basi - coś fajnego - np. zdjęcia ze spaceru:))).
      Pierwsze wyjścia z lalkami były dla mnie bardzo stresujące; teraz nie zwracam już na to uwagi, a pozytywne reakcje obserwujących to dla mnie sama radość.

      Usuń