sobota, 7 sierpnia 2021

Dwuczęściowy komplet dla Rozalki

Kolejne ubranko Rozalki sfotografowane na działce, składa się ze spódniczki oraz bluzeczki.
Spódniczkę uszyłam z kupionej dawno temu w pasmanterii koronki, a po zmarszczeniu górnej części,
obrobiłam szydełkiem. W talii spódnica ściągana jest łańcuszkowym sznureczkiem.
Zrobiony na szydełku pasek obrobiłam różową wstążeczką tworząc oba przody bluzki,
natomiast tył połączyłam łańcuszkiem i obrobiłam go kilkoma rzędami oczek ścisłych.
Bluzka również wiązana szydełkowymi troczkami.







I jeszcze parę zdjęć z Nordem:




*

Życzę słonecznej niedzieli i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu:)))))

4 komentarze:

  1. Ogromnie mnie zaskoczył ten komplecik a szczególnie ostatnie zdjęcie! W życiu bym nie pomyślała, że można zrobić taką bluzeczkę bez pleców i tak sprytnie wykorzystać wstążeczkę! Rozalka wygląda w tym stroju przepięknie! Wspaniały wzór i cudowne wykonanie, Małgosiu! Muszę wrócić, aby dokładnie się przyjrzeć fotografiom :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie "kombinuję" ze strojami dla lalek, by stworzyć coś niebanalnego, innego niż do tej pory. Czasem mi wychodzi:))))))) Dziękuję, Olu i cieszy mnie, że zaintrygowałam Ciebie tym projektem.
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Cudny ten komplecik. Zaskoczyły mnie plecki bluzeczki- świetne rozwiązanie. A Rozalka wygląda bardzo wdzięcznie w tych ciuszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się zaprojektować coś innego niż dotychczas; bluzeczka idealna na letni przyodziewek:))
      Dziękuję, Marzenko:))

      Usuń