poniedziałek, 13 czerwca 2022

Lalka Ruby Red Fashion Friends Emmy - Basia

Tej Rubinki nie miałam jeszcze okazji zaprezentować na blogu,
choć w zbiorczej sesji ukazały się jej zdjęcia.
Otrzymała imię Basia, a jej katalogowe imię to Emmy i pochodzi z serii limitowanej *Exclusives*.
Kupiłam ją od Agnieszki bez ubranka oryginalnego, ale mała dostała sporą wyprawkę innych ciuszków,
więc goła nie przyjechała 😀
Lalka nie ma na stałe przyklejonych włosków - nosi peruki.
Jak zobaczycie na poniższych zdjęciach możliwości ich zmian jest sporo.
Te dwie peruki, które kupiłam, a które okazały się za małe, miały być właśnie dla niej i dla Amelki.
Jedna pasuje dla Siblies - Alusi, drugą, którą miałam sprzedać, udało mi się powiekszyć w obwodzie;
pokombinowałam też z loczkami, by zrobić grzywkę - lubię, gdy moje lalki ją mają - i udało mi się!
Sesję w rudej peruczce opublikuję w kolejnym poście 😀








Zdjęcia jeszcze ze Świąt BN, których nie miałam okazji publikować na blogu:





Emmy - oryginalna lalka -  powyższe zdjęcie pochodzi ze strony sklepu Un Bonheur de Colibri.

5 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje hobby Małgosiu i całą kolekcję lalek . Są wyjątkowe i każda ma swój odrębny urok. Basia piękna w każdej fryzurze i kreacji. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna cudna lala. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W różowych włosach niczym Landrynka - przesłodko🍭🍭🍭

    OdpowiedzUsuń