poniedziałek, 14 marca 2022

Amelka - Rubinka o buzi niewiniątka:))))

Tak jak pisałam w poprzednim poście, do mojej kolekcji dołączyły Rubinki,
których włosy nie są przyklejone na stałe i noszą peruczki.
Dzisiaj przedstawiam lalkę o katalogowym imieniu Victoria.
Kupiłam ją od Agnieszki:  https://www.instagram.com/adaroza.dolls
Umówiłyśmy się, że odkupię lalkę bez oryginalnego ubranka i bez oryginalnych włosów;
ale Agnieszka dołożyła do jej wyprawki oryginalny kapelusz Victorii
 (jak zawsze dostałam w przesyłce dość pokaźną garderobę nie tylko dla Rubinek,
ale i dla innych lalek, które dostałam od Niej w prezencie,
o nich wspomnę kiedy indziej) i rudą peruczkę.
Taką w tej chwili nosi, choć posiadam jeszcze dwie - też od Agnieszki - 
ale zrobiłam zdjęcia tylko w rudych i zdecydowałam, że na razie ją bedzie nosić.
Rubinka dostała nowe imię Amelka, które bardzo pasuje do jej słodkiej twarzyczki.






Na zdjęciach prezentuje się w ubrankach robionych przeze mnie,
natomiast rajstopki, buciki i skarpetki to prezent od Agnieszki:))))

Poniżej zdjęcia Agnieszki - tak laleczka trafiła do mnie:


a tutaj opcje kolorystyczne włosów (też zdjęcia Agnieszki):


Tu zaś Victoria w oryginalnym ubranku:

zdjęcie pochodzi ze strony: Un Bonheur de Colibri.

10 komentarzy:

  1. Przekształciłaś laleczkę z biednego kaczątka w łabędzia. Ubranka są super Małgosiu. Ja robię sweterek dla bardzo małego noworodka i stwierdzam, że im mniejszy, tym trudniej go wykonać, tym bardziej podziwiam Toją robotę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) Faktycznie - trudno jest dziergać takie małe formy, ale przyzwyczaiłam się już do nich i mimo kłopotów z dłońmi radzę sobie jak mogę.

      Usuń
  2. Małgosiu, te Twoje laleczki to sama słodycz! Uwielbiam ich śliczne i delikatne buźki.
    Ubranka, jak zawsze, pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - są słodkie te laleczki i dlatego tak lubię dla nich robić:)))

      Usuń
  3. Obie piękne lale a ubranka - rewelacja Małgosiu. Piekne panny masz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna ta jeansowa kurteczka!
    Amelxe w rudych cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój oryginalny jest piekny i szkoda, że nie mogę go kupić na stronie koliberka; ale może kiedys uszyję sukieneczke troszkę podobną to tej, w której ją sprzedają.

      Usuń
  5. I z pewnoscia bedzie to piekna sukienusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieję, choć zapał jest, ale czasu na razie na to nie mam;muszę wykończyć wszystkie ubranka lalek, które zaczęłam.

      Usuń